Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Mam problem.:
Klient zwrócił towar a ja dałem dyspozycję zwrotu środków.
Jednak dostałem zwrotną informację, że nie mam wystarczających środków ...
Jak mogę zasilić "konto" aby klient mógł otrzymać zwrot?
Skąd się "tam" biorą środki?
Owo "TAM", to jak rozumiem "moje konto w/na PayU?
Będę wdzięczy za podpowiedź i wytłumaczenie tego jak czteroletniemu dziecku.
Pozdrawiam
Krzysiek
@krzysztof_bartuz Nie ma możliwości samemu zasilić konto, tylko poprzez sprzedaż. Możesz oddać kupującemu na jego konto bankowe, poproś o nr i oddaj, jeżeli jest to AL to tylko jest taki sposób zwrotu środków.
Dzięki za info.
Teraz już wszystko jest jasne.
😉
@krzysztof_bartuz Zlecony zwrot wpłaty anuluje Ci się automatycznie w ciągu 24 godzin, o ile nadal nie będzie tam pieniędzy. Odczekaj i oddaj wpłatę kupującemu zwykłym przelewem. Jeśli nie odczekasz, a pieniądze ze sprzedaży pojawią się na koncie Allegro, zwrot zostanie wykonany 2 razy. Gdybyś miał problem ze zwrotem prowizji po zwrocie pieniędzy zwykłym przelewem, złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołącz potwierdzenie przelewu.