anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dobry wieczór.Dlaczego mnie tak długo wierifikują

Kochamdzieci
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Tzn ile?

oznacz moderatorów

Kochamdzieci
#7 Wielbiciel#

Miesiąc

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kochamdzieci Twoje konto jest aktywne i zweryfikowane, nie widzę, abyś próbowała aktywować wypłaty, więc napisz proszę dokłądniej o jakiej weryfikacji piszesz?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Superdrive33
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, chodzi mi o przejściu na firmowe konto,w tym jest problem

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kochamdzieci z tego co widzę w korespondencji mailowej, operator płatności prosił o doprecyzowanie informacji. Wystarczy, że dokładnie odpowiesz na pytania konsultanta w zgłoszeniu 44177978, a proces weryfikacji będzie kontynuowany. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów