Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
może ktoś podpowie jak odzyskać stracone pieniądze za nie odebraną przesyłkę pobraniową ?
allegro każe iść na drogę sądową
może jest jakieś wyjście ?
zdarza się to coraz częściej , że klient zamawia i nie odbiera paczki
a my płacimy za kuriera
@autolampylach nie udostępniać pobrań potem klienci kwiczą że kupić za pobraniem nie mogą no sorry nie szanujesz czyjejś pracy to nie masz nikt dokładał do interesu nie będzie
@autolampylach A co ma allegro zrobić? Wysłać kogoś osobiście do kupującego i go przekonać żeby zwrócił Ci pieniądze?
Jeśli nie uda się dogadać polubownie z kupującym to zostaje jedynie sąd.
Jedynym rozwiązaniem jest rezygnacja z wysyłek za pobraniem.
przecież allegro może wysłać upomnienie lub zablokować takiego klienta
Jak takowy nabroi kilka razy to owszem, upominają, blokują ale nie będą tego robić pochopnie. W końcu to oni przynoszą zysk, nie my, sprzedający.
właśnie chodzi oto , że podałem klienta który kilkukrotnie tak u nas zrobił i nic allegro nie zrobiło
dlatego pytam czy jest jakieś inne rozwiązanie
Nie ma ale mozesz go na mnk wrzucić na 180dni
@autolampylach Do kupującego wyślij wezwanie do zapłaty, jeśli nie zapłaci, udaj się do urzędu gminy lub wysyłając wniosek do MSWiA o udostępnienie danych z rejestru pesel, więcej tutaj:
https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dane-innej-osoby-z-rejestru-pesel
Załóż kupującemu sprawę na wyliczoną kwotę (koszt zwrotu + 31zł za wniosek pesel + 30zł za sprawę) przez e-sąd na https://www.e-sad.gov.pl/
Do 2 miesięcy dostaniesz prawomocny wyrok z rygorem natychmiastowej wykonywalności.
tylko musiałby mieć jakieś prawidłowe dane kupującego a konto można postawić na maila i adres do wysyłki
Fakt, może tak być, że dane były fejkowe, trzeba wtedy liczyć na brak VPNa czy jakiegoś TORa i dojście do faktycznego kupującego po IP, to też jest do zrobienia 😄