Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobrý deň.Mam aktivované smart doručenie zadarmo a pri poslednej objednávke malo byt doručenie zadarmo od 12,90 za nákup,môj nákup mal hodnotu 14,02 a bolo mi započítané aj doručenie zadarmo 3,49.ako je to možné? Ďakujem za odpoveď. Monika Škorcová
Wykupienie usługi smart nie oznacza że przesyłka jest darmowa. Sprzedawca u którego kupujesz musi również udostępniać taką opcje wysyłki SMART (oferta musi być oznaczona)
Dobrý deň,
v tomto prípade došlo k tomuto problému (viď. na priloženom snímku obrazovky). Môže za to zvolený spôsob doručenia. Pri výbere doručenia na výdajné miesto by Vám Smart fungoval bez problémov od 12,90€. Do budúcna určite odporúčame prečítať si informácie detailnejšie, aby ste sa vyhli podobnému problému. Aj napriek tomu nás vzniknutá situácia naozaj mrzí.