Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił prawie najtańszy towar z oferty otrzymał go po 24 godzinach od zakupu, od razu po zakupie wystawił negatywny komentarz z zapiskiem, że przesyłka była uszkodzona. Zadzwoniliśmy do klienta, który stwierdził, że przesyłka była zniszczona i ją wyrzucił do kosza, i że nie ma czasu rozmawiać. Nie chcę zrobić zwrotu, nie chcę zwrotu kosztów zakupu, nie zrobi zdjęcia zniszczonej przesyłki. Oczywiście komentarza nie usunie, nie ma już z klientem kontaktu. Dla początkującego sprzedawcy jest to bardzo słaby start. Przesyłka była dobrze zabezpieczona, możliwe że uszkodziła się w transporcie. Przesyłka była nadana na adres hurtowni, więc kupujący raczej pracuje w handlu, wie jak działają zwroty. Czy Allegro może usunąć taki komentarz czy po prostu każdy kupujący bezkarnie i bezczelnie może napisać bezrefleksyjnie komentarz i psuć innym pracę?
Masz prawo żądać zmiany lub usunięcia komentarza ale czy jest on niezgodny z regulaminem?
Może jakaś konkurencja tak sobie pogrywa?