anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałam negatyw przesyłka zniszczona, klient wyrzucił przesyłkę.

KamejkaSklep
#7 Wielbiciel#

Klient zakupił prawie najtańszy towar z oferty otrzymał go po 24 godzinach od zakupu, od razu po zakupie wystawił negatywny komentarz z zapiskiem, że przesyłka była uszkodzona. Zadzwoniliśmy do klienta, który stwierdził, że przesyłka była zniszczona i ją wyrzucił do kosza, i że nie ma czasu rozmawiać. Nie chcę zrobić zwrotu, nie chcę zwrotu kosztów zakupu, nie zrobi zdjęcia zniszczonej przesyłki. Oczywiście komentarza nie usunie, nie ma już z klientem kontaktu. Dla początkującego sprzedawcy jest to bardzo słaby start. Przesyłka była dobrze zabezpieczona, możliwe że uszkodziła się w transporcie. Przesyłka była nadana na adres hurtowni, więc kupujący raczej pracuje w handlu, wie jak działają zwroty. Czy Allegro może usunąć taki komentarz czy po prostu każdy kupujący bezkarnie i bezczelnie może napisać bezrefleksyjnie komentarz i psuć innym pracę?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Masz prawo żądać zmiany lub usunięcia komentarza ale czy jest on niezgodny z regulaminem?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może jakaś konkurencja tak sobie pogrywa?

oznacz moderatorów