Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, kupujący nie zapłacił za przesyłkę i nie wiem dlaczego, wyskoczyła informacja Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym, ale ze mną nikt nie ustalał warunków dostawy jak to odkręcić nie mam zamiaru płacić za dostawę.
Maludaforsmall w ustawieniach dostawy udostępniasz taką opcję i kupujacy przed wpisaniem kwoty powinien się z Tobą skontaktować . Usuń tą opcję unikniesz podobnych sytuacji .
a mogę to jakoś odkręcić? żeby klient zapłacił za przesyłkę.
Maludaforsmall tylko przez kontaskt z klientem , ale będzie to trudne ...... niestety .
@Maludaforsmall Masz zaznaczone "Klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy".
Wpisał sobie zero.
Dzięki za pomoc 🙂