anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD ciągle ma z nimi problem.

WSsklepSikorska
#8 Zapaleniec

Czy ktoś z Was ma podobne problemy z przesyłkami DPD?
Coraz częściej paczki nadane terminowo nie są odbierane ani dostarczane na czas, przez co obniża mi się ranking sprzedającego.

Przykład:

  • Paczka nadana 23.10.2025 o godz. 6:48 rano – nadal nieodebrana, mimo że mam potwierdzenie nadania.

  • Inna przesyłka nadana 16.10.2025 przez aplikację w paczkomacie DPD – do dziś status „czekam na nadanie”. Kontakt z infolinią nic nie daje, konsultanci tylko ponawiają zgłoszenie odbioru, a paczka wciąż leży w maszynie.

Niestety wiem już, że przesyłki wrócą do mnie (były to sukienki na imprezy związane z Dniem Piwa).

Czy ktoś wie, czy można wyłączyć DPD z opcji dostawy, a jednocześnie zachować Allegro Smart?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nie mam najmniejszych problemów  , Agatka codziennie na czas z bananem od ucha do ucha 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@WSsklepSikorska nie da się wywalić samego DPD, musisz zrezygnować z Allegro Delivery, a przy okazji ze smarta i cieszyć się spokojem 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

actp-sklep
#10 Popularyzator
 
WSsklepSikorska  Obowiązkowy DPD w Allegro Delivery będzie od stycznia, a do tego czasu można go częściowo wyłączyć i zastąpić innym kurierem (ja zamieniłam na DHL). Nie można natomiast nic zrobić z paczkami AllegroOne, które nadajesz w zielonych automatach i do których "algorytm" przypisze wybranego kuriera (często właśnie DPD) .  
oznacz moderatorów

KORO_
#7 Wielbiciel

Ja mam problemy odkąd pamiętam i jako sprzedawca i jako konsument. Nierealizowane podjazdy kurierów, które były mi i tak podliczane, nieuwzględnianie później reklamacji, zasłaniając się tym, że usługa została wykonana - no tak, bo pracownik na łeb na szyję leciał do punktu PickUP, żeby paczka wyszła, jak już zrozumieliśmy, że kurier się nie pojawi, choć 2 razy było nam na infolinii zapewniane, że kurier zjawi się do dwóch godzin. Oczywiście raz, jak minęły 1,5h od umówionej godziny podjazdu, a później po kolejnych dwóch godzinach. (notabene dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem)

W jednym z magazynów stałe podjazdy, a DPD i tak podliczało dodatkowo za odbiór mniej niż 3 paczek. Nic się w dodatku nie da od nich wyegzekwować, reklamacje są odrzucane. Dodatkowy koszt i stres, który wynikał ze wspolpracy z DPD zaważył o tym, że usunęliśmy przewoźnika z cenników. Pół roku spokoju, a tu znowu Allegro wymusza współpracę z DPD... na razie "tylko" w ramach Allegro One Box. Pierwsze zamówienie z wyborem Kupującego tej metody dostawy i co? I znów problem. Paczka nadana przed godziną graniczną odebrana została dopiero 50h później. W centrum Wrocławia! Allegro ponoć zgłaszało przez wszystkie te godziny interwencje, ale widać ile interwencje znaczą dla kurierów DPD, a przekonaliśmy się o tym już pół roku temu.

Nie wyobrażam sobie jak to ma wyglądać. Nadajemy InPostem to się w ogóle niczym nie trzeba przejmować, a zamówienia DPD? Monitorowanie, zgłaszanie reklamacji, tłumaczenia przed Kupującym... Skoro Allegro wymusza na nas współpracę, to niech wyegzekwują prawidłowe działanie tej firmy, bo jest to żart. 

Również ze strony konsumenckiej kontakt z kurierem zerowy, możesz cały dzień czekać na paczkę, a kurier zaznacza nieobecność w miejscu odbioru i tyle z tego czekania.

Ta firma w ogóle nie powinna istnieć.

oznacz moderatorów

WSsklepSikorska
#8 Zapaleniec

U nas we wrześniu tydzień czasu 2 paczki leżały w maszynie One Box, dopiero któraś z kolei interwencja allegro zadziałała. Z Impostem, żadnych problemów, szybko sprawnie i czytelnie. Zauważyłam, ze jak DPD ma opóźnienia to nie aktualizuje statusów przesyłek. 

To są duże straty finansowe dla nas, bo często produkt np. sukienka była na jakąś okazję. Nie przyszła na czas i kupujący odsyła. 

oznacz moderatorów

KORO_
#7 Wielbiciel

Tydzień to już w ogóle przesada. A jeszcze jak się trafi niewyrozumiały klient, to i ryzyko wyłapania negatywa w takiej sytuacji się pojawia, co jest już w ogóle jedną wielką niesprawiedliwością. Fascynuje mnie jak wygląda umowa między Allegro, a DPD, jeśli oni mogą sobie pozwalać na takie sytuacje bez żadnych konsekwencji. Chyba, że coś się zmieni jak zobaczą, że takich sytuacji jest zbyt wiele. Zobaczymy... Póki co przeraża mnie wizja zamówień realizowanych przez DPD

oznacz moderatorów