Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś z Was ma podobne problemy z przesyłkami DPD?
Coraz częściej paczki nadane terminowo nie są odbierane ani dostarczane na czas, przez co obniża mi się ranking sprzedającego.
Przykład:
Paczka nadana 23.10.2025 o godz. 6:48 rano – nadal nieodebrana, mimo że mam potwierdzenie nadania.
Inna przesyłka nadana 16.10.2025 przez aplikację w paczkomacie DPD – do dziś status „czekam na nadanie”. Kontakt z infolinią nic nie daje, konsultanci tylko ponawiają zgłoszenie odbioru, a paczka wciąż leży w maszynie.
Niestety wiem już, że przesyłki wrócą do mnie (były to sukienki na imprezy związane z Dniem Piwa).
Czy ktoś wie, czy można wyłączyć DPD z opcji dostawy, a jednocześnie zachować Allegro Smart?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Nie mam najmniejszych problemów , Agatka codziennie na czas z bananem od ucha do ucha
@WSsklepSikorska nie da się wywalić samego DPD, musisz zrezygnować z Allegro Delivery, a przy okazji ze smarta i cieszyć się spokojem 😄
Ja mam problemy odkąd pamiętam i jako sprzedawca i jako konsument. Nierealizowane podjazdy kurierów, które były mi i tak podliczane, nieuwzględnianie później reklamacji, zasłaniając się tym, że usługa została wykonana - no tak, bo pracownik na łeb na szyję leciał do punktu PickUP, żeby paczka wyszła, jak już zrozumieliśmy, że kurier się nie pojawi, choć 2 razy było nam na infolinii zapewniane, że kurier zjawi się do dwóch godzin. Oczywiście raz, jak minęły 1,5h od umówionej godziny podjazdu, a później po kolejnych dwóch godzinach. (notabene dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem)
W jednym z magazynów stałe podjazdy, a DPD i tak podliczało dodatkowo za odbiór mniej niż 3 paczek. Nic się w dodatku nie da od nich wyegzekwować, reklamacje są odrzucane. Dodatkowy koszt i stres, który wynikał ze wspolpracy z DPD zaważył o tym, że usunęliśmy przewoźnika z cenników. Pół roku spokoju, a tu znowu Allegro wymusza współpracę z DPD... na razie "tylko" w ramach Allegro One Box. Pierwsze zamówienie z wyborem Kupującego tej metody dostawy i co? I znów problem. Paczka nadana przed godziną graniczną odebrana została dopiero 50h później. W centrum Wrocławia! Allegro ponoć zgłaszało przez wszystkie te godziny interwencje, ale widać ile interwencje znaczą dla kurierów DPD, a przekonaliśmy się o tym już pół roku temu.
Nie wyobrażam sobie jak to ma wyglądać. Nadajemy InPostem to się w ogóle niczym nie trzeba przejmować, a zamówienia DPD? Monitorowanie, zgłaszanie reklamacji, tłumaczenia przed Kupującym... Skoro Allegro wymusza na nas współpracę, to niech wyegzekwują prawidłowe działanie tej firmy, bo jest to żart.
Również ze strony konsumenckiej kontakt z kurierem zerowy, możesz cały dzień czekać na paczkę, a kurier zaznacza nieobecność w miejscu odbioru i tyle z tego czekania.
Ta firma w ogóle nie powinna istnieć.
U nas we wrześniu tydzień czasu 2 paczki leżały w maszynie One Box, dopiero któraś z kolei interwencja allegro zadziałała. Z Impostem, żadnych problemów, szybko sprawnie i czytelnie. Zauważyłam, ze jak DPD ma opóźnienia to nie aktualizuje statusów przesyłek.
To są duże straty finansowe dla nas, bo często produkt np. sukienka była na jakąś okazję. Nie przyszła na czas i kupujący odsyła.