anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD ciągle ma z nimi problem.

WSsklepSikorska
#8 Zapaleniec

Czy ktoś z Was ma podobne problemy z przesyłkami DPD?
Coraz częściej paczki nadane terminowo nie są odbierane ani dostarczane na czas, przez co obniża mi się ranking sprzedającego.

Przykład:

  • Paczka nadana 23.10.2025 o godz. 6:48 rano – nadal nieodebrana, mimo że mam potwierdzenie nadania.

  • Inna przesyłka nadana 16.10.2025 przez aplikację w paczkomacie DPD – do dziś status „czekam na nadanie”. Kontakt z infolinią nic nie daje, konsultanci tylko ponawiają zgłoszenie odbioru, a paczka wciąż leży w maszynie.

Niestety wiem już, że przesyłki wrócą do mnie (były to sukienki na imprezy związane z Dniem Piwa).

Czy ktoś wie, czy można wyłączyć DPD z opcji dostawy, a jednocześnie zachować Allegro Smart?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nie mam najmniejszych problemów  , Agatka codziennie na czas z bananem od ucha do ucha 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@WSsklepSikorska nie da się wywalić samego DPD, musisz zrezygnować z Allegro Delivery, a przy okazji ze smarta i cieszyć się spokojem 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

actp-sklep
#10 Popularyzator
 
WSsklepSikorska  Obowiązkowy DPD w Allegro Delivery będzie od stycznia, a do tego czasu można go częściowo wyłączyć i zastąpić innym kurierem (ja zamieniłam na DHL). Nie można natomiast nic zrobić z paczkami AllegroOne, które nadajesz w zielonych automatach i do których "algorytm" przypisze wybranego kuriera (często właśnie DPD) .  
oznacz moderatorów

KORO_
#7 Wielbiciel

Ja mam problemy odkąd pamiętam i jako sprzedawca i jako konsument. Nierealizowane podjazdy kurierów, które były mi i tak podliczane, nieuwzględnianie później reklamacji, zasłaniając się tym, że usługa została wykonana - no tak, bo pracownik na łeb na szyję leciał do punktu PickUP, żeby paczka wyszła, jak już zrozumieliśmy, że kurier się nie pojawi, choć 2 razy było nam na infolinii zapewniane, że kurier zjawi się do dwóch godzin. Oczywiście raz, jak minęły 1,5h od umówionej godziny podjazdu, a później po kolejnych dwóch godzinach. (notabene dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem)

W jednym z magazynów stałe podjazdy, a DPD i tak podliczało dodatkowo za odbiór mniej niż 3 paczek. Nic się w dodatku nie da od nich wyegzekwować, reklamacje są odrzucane. Dodatkowy koszt i stres, który wynikał ze wspolpracy z DPD zaważył o tym, że usunęliśmy przewoźnika z cenników. Pół roku spokoju, a tu znowu Allegro wymusza współpracę z DPD... na razie "tylko" w ramach Allegro One Box. Pierwsze zamówienie z wyborem Kupującego tej metody dostawy i co? I znów problem. Paczka nadana przed godziną graniczną odebrana została dopiero 50h później. W centrum Wrocławia! Allegro ponoć zgłaszało przez wszystkie te godziny interwencje, ale widać ile interwencje znaczą dla kurierów DPD, a przekonaliśmy się o tym już pół roku temu.

Nie wyobrażam sobie jak to ma wyglądać. Nadajemy InPostem to się w ogóle niczym nie trzeba przejmować, a zamówienia DPD? Monitorowanie, zgłaszanie reklamacji, tłumaczenia przed Kupującym... Skoro Allegro wymusza na nas współpracę, to niech wyegzekwują prawidłowe działanie tej firmy, bo jest to żart. 

Również ze strony konsumenckiej kontakt z kurierem zerowy, możesz cały dzień czekać na paczkę, a kurier zaznacza nieobecność w miejscu odbioru i tyle z tego czekania.

Ta firma w ogóle nie powinna istnieć.

oznacz moderatorów

WSsklepSikorska
#8 Zapaleniec

U nas we wrześniu tydzień czasu 2 paczki leżały w maszynie One Box, dopiero któraś z kolei interwencja allegro zadziałała. Z Impostem, żadnych problemów, szybko sprawnie i czytelnie. Zauważyłam, ze jak DPD ma opóźnienia to nie aktualizuje statusów przesyłek. 

To są duże straty finansowe dla nas, bo często produkt np. sukienka była na jakąś okazję. Nie przyszła na czas i kupujący odsyła. 

oznacz moderatorów