Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chyba przy SMART generujesz gotową etykietę?
Drukujesz, zanosisz do punktu, pani za ladą ogarnia temacik, dostajesz potwierdzenie i tyle.
Napisz coś więcej bo teraz to jest wróżenie z fusów (pełnymi jasnymi zdaniami) 😮
Przy smart daje zwrot- klikam opcje dpd pickup- i prosi o podanie nr telefonu jednak bez informacji czy nadawcy czy odbiorcy domyślnie jest w okienku mój nr telefonu... I nie wiem czy ma zostać mój czy wpisać tutaj sprzedawcy/odbiorcy
Nie wiem jak to inaczej opisać
Przy Smart system automatycznie generował mi zwrotną etykietę jak chciałem odesłać cześć wadliwego towaru w ramach odstąpienia od umowy...
...chcesz powiedziec, ze coś się zmienilo? 😮
Tu wrzucam screen a przynajmniej staram się dodać.. nie dam rady tego screena wrzucić nie mam pojęcia dlaczego...
@iceman851 jak domyślnie jest Twój to niech zostanie. Nic nie zmieniaj.
Prawdopodobnie tak zrobię. Musiałem zrobić zdjęcie screenu bo samego z galerii nie chciało dodać więc przepraszam za jakość.
Ale masakra.
Pierwszy raz to widzę 😮
Jak wspomnialem - automat wygenerował etykiete zwrotną, zaniosłem do punktu i tyle.
Tu sie mozna depresji nabawic widząc jak to wszystko dziala 😮 😉
Szkoda ze to wszystko nie jest jasno opisane... Przy np wyborze poczta polska nie wyskakuje nic...