Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem 2 paczki do klienta(papier ksero), jedną odmówił, gdyż z jednej strony karton był otwarty, a towar w środku nie naruszony, czy powinienem teraz obciążyć klienta dodatkowymi kosztami wysyłki ?
@RobPC niby za co ? Klient zgłosił kurierowi uszkodzenie zewnętrznego opakowania , jak piszesz taki był powód odmowy przyjęcia , byle jak spakowaleś to masz problem i koszty . Lepiej zwróć klientowi kasę zanim zrobi to za Ciebie allegro ze wszystkimi konsekwencjami .
@mdrogeria Karton papieru oryginalnie zapakowany. Druga sprawa, przez wysyłkę kurierem jeśli masz wątpliwości co do przesyłki masz prawo przy nim otworzyć i sprawdzić czy zawartość opakowania jest nienaruszona, to nie paczkomat...
@RobPC sprawa wygląda tak , klient nie ma obowiązku spisywania protokołu szkody , na podstawie opakowania zewnętrnego niewiele da się stwierdzić . Kurier przynosi paczkę i odbiorca ma chwilę na podjęcie decyzni ,, bierze lub nie ,, . Jeśli ... zaznaczam Jeśli opłaciłbyć dodatkową opcję , która się nazya ,, weryfikacja zawartości w obecności kuriera ,, to owszem ,ale jak znam życie tego nie zrobiłeś .
@RobPC rób jak uważ , piszę jeszcze raz ,,klient nie ma obowiązku spisywania protokołu szkody ,, a decyzję podejmuje na podstawie zewnętrznego wyglądu kartonu . Protokół to problem i dla kurierai dla klienta , a w końcu nie za to zapłacił .
@mdrogeria czy prośba wysłana do firmy kurierskiej o przepakowanie paczki i podjęcie doręczenia jeszcze raz, jest dobrym rozwiązaniem ?
Powinien odebrać a w razie uszkodzenia może zrobić protokół szkody, ale nie możesz niczego potrącać(lepiej nie) bo kupujący nie odpuści, Allegro stanie po jego stronie poniesiesz większe straty.
Co teraz zrobić, gdy nie został sporządzony protokół szkody?