Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam zapytać, czy też macie spadek sprzedaży od zeszłego roku, kiedy to zaczął się covid i "[edycja] zaczął przejmować klientów działu moda. W zeszłym roku można było zaobserwować na liczniku odwiedzin - "jakieś wejścia" a teraz mało kto w ogóle tu zagląda. Jestem przekonana, a nawet pewna, że klienci przenieśli się na [edycja]. I w sumie nie dziwię się. Bardzo łatwy proces wystawiania ogłoszeń, zero opłat od sprzedaży i bardzo duża baza ofert i sprzedających. Zastanawia mnie jedno- dlaczego Allegro nic z tym nie robi. Zamiast ratować "tonący statek", robią podwyżki prowizji . Gdzie są reklamy, promocyjne zakładanie konta???
Smutne, że managment nic z tym nie robi.
To chyba zależy od asortymentu jaki sprzedajesz u mnie w "kolekcjach i sztuce" od momentu ataku pandemii sprzedaż i ceny znacząco wzrosły .
wezro mamy , a to pierwszy spadek w Twjej działalości ?
To że drobni sprzedawcy szukają alternatywy na swoją sprzedaż to tylko potwierdzenie tego co wszyscy wiedzą że allegro albo nie potrafi albo nie chce tutaj takich sprzedawców .Pisząc że w moim dziale się obecnie lepiej i drożej się sprzedaje wiele towarów mam na myśli ogólna sprzedaż nie tylko tu sam chętnie korzystam z alternatywnych rozwiązań.
@wezro z [edycja] się zgodzę. Moja córka ubiera się tam od stóp do głów, i sama zaczęła nawet tam sprzedawać. na allegro nawet nie zagląda.
Jest sporo reklam na TV, dodatkowo koszt sprzedaży ponosi kupujący, więc przeciwieństwo allegro, a koszty wysyłek są całkiem przyzwoite, bo za ciuszek wychodzi 5-6zł przy poleconym, czy paczce w ruchu. Jest to z pewnością spora konkurencja dla allegro.
U mnie spadek 63% za kwiecień liczony rok do roku. Już pół roku przygotowuję sklep internetowy do sprzedaży, niestety kilka tysięcy produktów, zajęło tyle pracy.
Myślę o szybkiej ucieczce stąd zanim to się zawalił. Mając już zatowarowany sklep, powinno pójść łatwiej, kwestia odpowiednich modułów i sklep na face... Ęboy oraz ąmazun i inne , sprawdzimy.
Niestety tak jest.
W zeszłym roku o tej porze sprzedawałem 3xwięcej . Od kilku mies. nastąpił drastyczny spadek sprzedaży. Po kilku dniach analizy problemu mogę stwierdzić jedno - należy nadążać ze zmianami, trendami i zaleceniami na Allegro (za dużo tego jest, żebym o wszystkim pisał), zostajesz w tym temacie "w tyle" - pomału żegnaj się ze sprzedażą na Allegro.
spadek sprzedaży powoduje produktyzacja i ten nowy badziewny interfejs allegro
oraz prezentacja przewidywalnego czasu sprzedaży - ciekawe ile będzie zakupów 30 kwietnia gdy allegro pokaże odległe terminy dostaw po długim weekendzie
do tego beznadziejna wyszukiwarka - dzisiaj szukałem płyty cd z muzyką, która mi się podoba
99% procent odpowiedzi allegro niezgodnych z zapytaniem
a najlepsze jak zapytałem gogle to mi prawidłowo wskazało oferty allegro
produktyzacja sprawi, że 90% towaru będzie sprzedawało 10% sprzedawców
a interface z belką na górze wystraszy każdego okazjonalnego kupującego
@RED dodaj do tego jeszcze tysiące powielanych ofert, od których przeglądania można dostać oczopląsu, od razu odechciewa się zakupu.
A co do wyszukiwarki allegro jest tragiczna. Kompletnie to nie działa, wyszukuje zupełnie inne produkty. Nie wiem kto to wymyślił, ale to jest masakra. Podejrzewam, że kupujący po prostu klika w pierwszą promowaną aukcję jaka mu się nawinie, bo dalsze przeglądanie ofert jest bezcelowe ze wględu na bardzo duże błędy w ich wyświetleniach.
@mikeza oferty muszą być powielane
by trafiać odpowiednich kategorii produktowych
przy produktyzacji jeden produkt może być zapisany przez allegro w kilku kategoriach
więc z automatu lepiej wystawić kilka ofert nawet na pełnym legalu allegro
@RED kilka ofert to nie problem, mam raczej na myśli powielanie razy tysiąc tej samej aukcji w tej samej kategorii, o którym tu już wiele razy wspominaliśmy. Kupujący widząc dziesiątki stron z tą samą ofertą od razu daje sobie spokój z szukaniem. Na mnie tak to działa niestety 😞
@maxr01 zgadzam się, że zmian w ostatnim okresie 2-3 lat było bardzo dużo, za dużo. Normalnie sprzedający allegrowicz nie był w stanie za nimi nadążyć. Oczywiście duże podmioty mają osobnych pracowników, którzy bedą to monitorować, ale małe firmy czasowo i fizycznie nie dają rady.
Ja sam mam oferty, gdzie pewne rzeczy nie spełniają regulaminowych wymogów, ale są to zapisy, które pojawiły się tam dawno temu, kiedy były zgodne z regulaminem. Późniejsze ciągłe zmiany powodowały, że nie nadążałem z korygowaniem opisów. Dodatkowo dawny menedżer allegro kompletnie nie pomagał w tych kwestiach i trzeba było tysiące aukcji non stop poprawiać ręcznie i tak jest już od kilku lat.
- zabroniono podawać danych kontaktowych w opisach
- zabroniono odsyłać do strony o sprzedajacym
- ciągłe zmiany form wysyłek i smarta
- ciągłe zmiany w systemie prowizji, dodanie prowizji od wysyłek
- wymóg kodów EAN, producenta, dodatkowych parametrów
- wymóg łączenia z katalogiem produktów
- boty wychwytujące słowa z opisów aukcji, np. pasuje (nie można go stosować)
- a jeszcze wcześniej zmiany dotyczące miniaturek, podpisów na nich, zakładek reklamacja i gwarancja
tak można byłoby wymieniać bez końca, to wszystko powoduje niesamowite zaangażowanie po stronie sprzedawcy, żeby sprostać tym wymogom.
zakazano poważniejszych rzeczy - wg mnie łamiąc przepisy
- zabroniono pełnego opisu w ofercie przedmiotu i podawanie linków do innych źródeł
- zabroniono zamieszczać na zdjęciach sposobów montażu i stosowania sprzętu
- zabroniono prezentować w sposób czytelny i zrozumiały dla konsumenta regulaminu oferty
- zabroniono umieszczać zgodnie z przepisami informacji o możliwości testowania produktu w siedzibie firmy
- zabroniono prezentowania rzeczywistego czasu wysyłki przedmiotu - wprowadzono jakiś ułomny czas deklarowany i przewidywany
- uniemożliwiono w praktyce składnia prawidłowego i jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy - bo kupujący może to robić w dowolnej formie to niech robi to w naszej (wtf?)
- uniemożliwiono w praktyce składnia prawidłowej i jednoznacznej reklamacji
można sobie co najwyżej podyskutować
- zrównano pojecie zwrotu z odstąpieniem od umowy - mimo, że ustawa konsumencka rozróżnia te pojęcia
- no i oczywiście ukryto dane sprzedawcy zabraniając je umieszczać w ofercie
- wprowadzono rejestr słów zakazanych - nie można używać słów istotnych dla opisu produktu jak faktura gwarancja i itp
- złamano naczelną zasadę, że za towar i jego zgodność z opisem odpowiada sprzedawca - pozwalając na umieszczanie w ofercie opinii o produkcie osób, które u niego nie kupowały oraz pozwolono na dopisywanie głupot przy produktyzacji
- a teraz szykuje się kolejna rewolucja z tego co czytam na allegro czyli wpierdzielanie się allegro w prezentowanie stawki vat w ofercie
tamtego roku nie porównuje do tego jeśli chodzi o sprzedaż kompletny bezsens sklepy pozamykane ludzie nie mogli wychodzić z domów to kupowali na Allegro
@wezro, może rozważysz reklamowanie ofert przez Allegro Ads? Zachęcam Cię do zapoznania się z bezpłatnym kursem Akademii Allegro: "Jak zwiększyć sprzedaż z Allegro Ads?".
6 maja 2021 r. o godzinie 13:00 odbędzie się szkolenie dla początkujących wprowadzające do tej usługi. Tu możesz się na nie zarejestrować.
Z całym szacunkiem mr_oma nie jest to dobre rozwiązanie . Promowanie to dodatkowe koszty mające wpływ na cenę produktu , a kupujacy w ofercie również promowanej widzi najniższą cenę . To strzał w stopę . Wysoka jakość sprzedaży , szybka wysyłka i cena działają najbardziej na wyobraźnię klienta .
To moje zdanie i nie neguję Twojej wypowiedzi . Pewnie są kategorie , w których zadziała Twoja propozycja , ale u mnie niestety to tylko dodatkowy niepotrzebny koszt .
@mdrogeria, dzięki za Twoją radę i podzielenie się doświadczeniem.
@mdrogeria w dobie produktyzacji, nic tylko promować oferty konkurencji wyświetlane jako najtańsze. Pomysł godny allegro 🙂
A co proponujesz tym, którzy nie mogą korzystac z tej reklamy, nie mogą miec smarta, nie mogą miec SS, jaka jest propozycja dla nich? Obserwuje ponad 50% spadek rok do roku i nie pomaga ani skrócenie czasu wysyłki, ani cena.
To jest dopiero drastyczne: