Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jesteśmy początkujący na Allegro. Zaczęliśmy w kilka dni mieć mnóstwo kupionych produktów poprzez promowanie. Proszę o pomoc jak się uporać z zamówieniami, mam na myśli wysyłkami inpost paczkomat. Jest mnóstwo etykiet do wydrukowania, nie wspominając o paragonach jak i fakturach. Czy macie jakieś sposoby?
Proszę o poradę.
Pozdrawiam serdecznie.
@wib_pl ale jaką radę chcesz usłyszeć ? Czy jest jakiś magiczny sposób na ogarnięcie dużej ilości paczek ? Niestety nie ma. Wiadomo, że to wszystko zajmuje sporo czasu, drukowanie faktur, przygotowywanie listów przewozowych, pakowanie paczek itd. Pewnych rzeczy się nie da przeskoczyć, można oczywiście usprawnić, ale tak z dnia na dzień to raczej ciężko coś doradzić.
Ja jak mam dużo zamówień, to po prostu wcześniej idę do pracy, bo wiem, że jak pójdę normalnie to się nie wyrobię. Czasami trzeba szykować paczki nawet w weekend, czy dzień wolny. Niestety tutaj główną rolę gra czas - trzeba go mieć dużo, żeby wszystko ogarnąć 🙂
No chyba, że masz kasę i zatrudniasz ludzi, którzy będą robić za Ciebie, ale ich też trzeba pilnować 🙂
Różne sposoby mają ludzie, czemu by nie zapytać? Mimo wszystko dziękuję za odpowiedź, o to mi chodziło. 🙂
Pozdrawiam serdecznie! Już rozplanowałem wszystko 🙂
@wib_pl Ależ się wstrzeliłeś w temat 😃 Nic dziwnego, że nie możesz się wyrobić. Zaprzęgaj rodzinę do roboty 🙂
Jeżeli chcesz wprowadzić numery przesyłek, to wiedz, że Menedżer sprzedaży i Sellasist odwalają całą robotę za ciebie ☺ Więcej informacji o tym tutaj: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/dodawaj-numery-przesylek-do-zamowien-Lvo3k6DWnIx