Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił towar, wysyłka smart itd... w ciągu godziny kupił towar jeszcze raz.
Musimy wysłać dwie paczki czy możemy te zamówienia jakoś połączyć i wysłać w jednej? Jak wygląda to od strony allegro jeśli do jednego zamówienia nie dodamy numeru wysyłki?
@WarsztatNadruku nie rób nic bez uzgodnienia z klientem !!! , nie znasz przyczyny dla , której w ten sposób zamówił , 2 to 2 i tak wyślij dla własnego bezpieczeństwa .
Ok, pytanie było bardziej na przyszłość.
Gdyby ktoś coś "domówił" to możemy to jakoś połączyć czy nie ma takiej opcji?
@WarsztatNadruku połączyć - nie , ale jest inne wyjście .
@WarsztatNadruku w takiej sytuacji lepiej wysłać dwie osobne przesyłki, ponieważ w innym przypadku w systemie jedna przesyłka będzie wyglądała na niewysłaną, a zamówienie na niezrealizowane. Czyli negatywnie wpłynie to na Twoją jakość sprzedaży.
W takiej sytuacji, gdyby kupujący chciał otrzymać towar w jednej przesyłce, rozwiązanie to zanulowanie przez kupującego obu zamówień i ponowne zamówienie wszystkich produktów w ramach jednego zamówienia.
@la_nika iii...tam 😁 Wasz system jest dziurawy ,da się inaczej to ogarnąć .😇
@WarsztatNadruku Lepiej wyślij dwie > potem klient Ci zgłosi, że nie dostał jednej paczki i będziesz w plecy > zapłacił za 2, niech ma 2
W obu zamówieniach wklejasz jeden numer przesyłki.
@www_bokken_pl i kiego czorta ?, uszczelnią i będzie problem ....😟