Dyskusja, dziwna sprawa (Wyłudzenie?)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
Klientka założyła mi dyskusję pomawiając mnie, że jestem oszustem i dolałem jej wody do wszystkich płynów do płukania jakie jej sprzedałem.(Coccolino) Twierdzi, że mąż kupił w dino i pachną lepiej. Użyła każdego z nich, przez co produkt nie nadaje się już do odsprzedaży. Nie ma żadnych argumentów. W żądaniach proponuje zwrot 50% wartości produktów. (Wtedy płyny zaczną pachnieć bardziej?)
Przyznała mi rację, że po odkręceniu butelki płyn pachnie, a po praniu już nie. Wszystkie produkty pochodzą od oficjanego dystrybutora Unilever. Na ten moment traktuję to jako wyłudzenie, bo nie ma tu mowy o zwrocie produktów, a tylko o zwrocie pieniędzy. Jeden taki przypadek na tysiące sprzedanych butelek.
Z mojej perspektywy mam 3 wyjścia.
1. Ustosunkować się merytorycznie, podeprzeć fakturami, zaproponować reklamacje i odrzucić.
2. Poprosić o zwrot produktów, oddać adekwatną kwotę co do zużycia płynów(Jaką mam pewność, że nie doleje wody?) i oddać do domu dziecka.
3. Przyjąć narrację, że towar użyty traci pełną wartość i nie przysługuje odstąpienie od umowy sprzedaży. Ponad to zainsynuować problem ze sprzętem(pralka), wykluczając problem z płynem
Jak Allegro się na to zapatruje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale to reklamacja więc musisz cos postanowić, uważam że jak produkt jechał fabrycznie zabezpieczony to należy odrzucić taką reklamację. To są tylko subiektywne odczucia kupującego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ChemiaEur0pejska jest to reklamacja i jeśli faktycznie masz produkty od producenta i jesteś pewny że po drodze nikt nic nie dolał, poproś o odesłanie na reklamację i napisz że wyślesz na ekspertyzę do producenta, jak znam życie kontakt się urwie, tylko nie zapomnij odrzucić reklamacji z powodu nie odesłania zanim minie 14 dni od zgłoszenia 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
działaj symetrycznie i równie subiektywnie
Poproś o zwrot produktu, przetestuj, wypierz odzież, powąchaj
poproś o produkt z dino i zrób podobnie
będą pachnieć - odrzuć reklamację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze działa też poinformowanie klienta, że odeślesz produkt do producenta na ekspertyzę i jeśli będzie z nim wszystko ok, to koszty wysyłki i ekspertyzy pokrywa kupujący.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Merytoryczna odpowiedź (Polecam AI) , odrzucenie reklamacji. Wypłata pełnej kwoty dla kupującego z Allegro protect. Allegro mnie nie obciąży.
To na przyszłość dla ewentualnych czytających. Dziękuję za podpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wszystko się zgadza. Tylko to, że nie zapłacisz za to z własnych srodkow nie spowoduje, że kupujący tego manewru nie zrobi z następnym sprzedawcą. Wręcz jest pewne, że tak zrobi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście. Nie mam na to wpływu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Monika__L tylko jaki my mamy na to wpływ jeśli allegro tak łatwo rozdaje kasę z AP ?
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z punktu widzenia biznesowego przy wpływach allegro, ich obciążenie finansowe jest rzekłbym niezauważalne. Jako politykę przyjmują, że klient zadowolony - wróci.
W momencie, gdy wkracza "patologia wyłudzeniowa", to powinni to monitorować i blokować takich użytkowników.
Nie mamy żadnego wpływu, taka polityka firmy.