anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja, dziwna sprawa (Wyłudzenie?)

ChemiaEur0pejska
#7 Wielbiciel#

Cześć, 

Klientka założyła mi dyskusję pomawiając mnie, że jestem oszustem i dolałem jej wody do wszystkich płynów do płukania jakie jej sprzedałem.(Coccolino) Twierdzi, że mąż kupił w dino i pachną lepiej. Użyła każdego z nich, przez co produkt nie nadaje się już do odsprzedaży. Nie ma żadnych argumentów. W żądaniach proponuje zwrot 50% wartości produktów. (Wtedy płyny zaczną pachnieć bardziej?)
Przyznała mi rację, że po odkręceniu butelki płyn pachnie, a po praniu już nie. Wszystkie produkty pochodzą od oficjanego dystrybutora Unilever. Na ten moment traktuję to jako wyłudzenie, bo nie ma tu mowy o zwrocie produktów, a tylko o zwrocie pieniędzy. Jeden taki przypadek na tysiące sprzedanych butelek.

Z mojej perspektywy mam 3 wyjścia. 

1. Ustosunkować się merytorycznie, podeprzeć fakturami, zaproponować reklamacje i odrzucić.
2. Poprosić o zwrot produktów, oddać adekwatną kwotę co do zużycia płynów(Jaką mam pewność, że nie doleje wody?) i oddać do domu dziecka.
3. Przyjąć narrację, że towar użyty traci pełną wartość i nie przysługuje odstąpienie od umowy sprzedaży. Ponad to zainsynuować problem ze sprzętem(pralka), wykluczając problem z płynem

Jak Allegro się na to zapatruje?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Ale to reklamacja więc musisz cos postanowić, uważam że jak produkt jechał fabrycznie zabezpieczony to należy odrzucić taką reklamację. To są tylko subiektywne odczucia kupującego.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ChemiaEur0pejska jest to reklamacja i jeśli faktycznie masz produkty od producenta i jesteś pewny że po drodze nikt nic nie dolał, poproś o odesłanie na reklamację i napisz że wyślesz na ekspertyzę do producenta, jak znam życie kontakt się urwie, tylko nie zapomnij odrzucić reklamacji z powodu nie odesłania zanim minie 14 dni od zgłoszenia 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

działaj symetrycznie i równie subiektywnie

Poproś o zwrot produktu, przetestuj, wypierz odzież, powąchaj

poproś o produkt z dino i zrób podobnie

będą pachnieć - odrzuć reklamację

 

 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#13 Ambasador#

Dobrze działa też poinformowanie klienta, że odeślesz produkt do producenta na ekspertyzę i jeśli będzie z nim wszystko ok, to koszty wysyłki i ekspertyzy pokrywa kupujący.

oznacz moderatorów

ChemiaEur0pejska
#7 Wielbiciel#

Merytoryczna odpowiedź (Polecam AI) , odrzucenie reklamacji. Wypłata pełnej kwoty dla kupującego z Allegro protect. Allegro mnie nie obciąży.

To na przyszłość dla ewentualnych czytających. Dziękuję za podpowiedzi.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

wszystko się zgadza. Tylko to, że nie zapłacisz za to z własnych srodkow nie spowoduje, że kupujący tego manewru nie zrobi z następnym sprzedawcą. Wręcz jest pewne, że tak zrobi.

oznacz moderatorów

ChemiaEur0pejska
#7 Wielbiciel#

Oczywiście. Nie mam na to wpływu.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Monika__L tylko jaki my mamy na to wpływ jeśli allegro tak łatwo rozdaje kasę z AP ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

ChemiaEur0pejska
#7 Wielbiciel#

Z punktu widzenia biznesowego przy wpływach allegro, ich obciążenie finansowe jest rzekłbym niezauważalne. Jako politykę przyjmują, że klient zadowolony - wróci.

W momencie, gdy wkracza "patologia wyłudzeniowa", to powinni to monitorować i blokować takich użytkowników.

Nie mamy żadnego wpływu, taka polityka firmy.

oznacz moderatorów