Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient w moim sklepie chciał zwrócić produkt, więc zainicjował dyskusję.
Po zainicjowaniu dyskusji odpowiedzieliśmy mu, ale nie odpowiedział ani nie zwrócił nam produktu.
W tym okresie skontaktowaliśmy się z nim kilka razy, ale nadal nie odpowiedział.
Termin dyskusji wynosi 30 dni. Po 30 dniu pracownicy Allegro zapytali go, czy problem został rozwiązany. Następnie oznaczył problem jako nierozwiązany.
Potem nadal nie zwrócił nam produktu i nie odpowiedział na żadną odpowiedź. Włączyła się obsługa klienta Allegro i poprosiła go o jak najszybszą odpowiedź, ale przymknął oko
Wszyscy wiemy, że jeśli klienci oznaczą omawiane problemy jako nierozwiązane, wpłynie to na sklep,
co powinienem zrobić?
Napisz jeszcze, co mu zrobiłeś, że jest na Was taki cięty?
???
Cztery dni po zakupie produktu klient raz zaproponował anulowanie zamówienia, ale produkt został wysłany, a następnie zasugerowaliśmy, że odmówi przyjęcia paczki lub zwróci nam paczkę.
Po pewnym czasie, ale zapytaliśmy o paczkę, logistyka wykazała, że klient już podpisał paczkę, więc ponownie zasugerowaliśmy, aby zwrócił paczkę do nas
Nie ma innych sprzeczności
Adres do reklamacji w Hong Kongu.
W przypadku zwróconego przedmiotu, jeśli występują zadrapania, pęknięcia i wady wyglądu, odmawiamy wymiany lub zwrotu pieniędzy, upewniamy się, że klient go naprawi i zwróci klientowi.
Jeśli problem jest spowodowany przez człowieka-przyczyny, nie oferujemy wymiany ani zwrotu.
Oj.
Nie rozumiem, dlaczego klient zainicjował problem, ale nie współpracował, aby rozwiązać problem i oznaczył problem jako nierozwiązany。
Skontaktowaliśmy się z nim wiele razy, wciąż nie zwrócił nam produktu, a nierozwiązana dyskusja nadal istnieje.
"6. Wszystkie problemy ludzkiego rozumu nie znajdują się w polityce gwarancyjnej."
I wszystko jasne! 🤣
@xyz96 ja znalazłem lepszy kwiatek
"Wszystkie problemy ludzkiego rozumu nie znajdują się w polityce gwarancyjnej."
chyba to sobie skopiuję do swojego regulaminu - mam nadzieje że ten zapis nie zostanie uznany za klauzulę abuzywną
5. Jeśli problem jest spowodowany przez człowieka-przyczyny, nie oferujemy wymiany ani zwrotu.
6. Wszystkie problemy ludzkiego rozumu nie znajdują się w polityce gwarancyjnej.
Tak bym to ujął: jeśli problem spowodował człowiek niespełna rozumu nie dajemy gwarancji. Powinno być obowiązującym prawem.
JA BYM SIĘ ZGŁOSIŁ DO ALLEGRO O ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z KONTAKTEM I NIE ODESŁANIEM TOWARU NIECH ALLEGRO ZAREAGUJE