Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Mam dyskusje jedną otwartą. Wyplacono allegro protect. Natomiast ja uregulowalem zobowiazanie. Ale klient nie zamknal dyskusji. Nie ma z nim kontaktu ani przez email ani telefon - chyba zmienil numer. Niezbedne jest zamkniecie dyskusji aby otrzymac od Allegro nadplate. Czy mogę wysłac list z prosba o zamkniecie dyskusji moze to cos pomoze
Może ale zapewne nie pomoże, kupujący ją nie zamknie-jest niezadowolony z Ciebie.
@X500_TOOLS konsultuję tę sprawę, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Mega patowa sytuacja. Klient nie odbiera w ogole telefonu ani na email nie odzywa sie przepadl bez sladu.
A czemu zaistniała taka sytuacja, czyja wina?
Prowadze sam dzialalnosc. Byłem w szpitalu. Klient nie odebral paczki bo zostala za pozno wyslana dla niego a on sam wyjezdzal za granice - mam potwierdzenie ze towar wyslany ale nie zostal odebrany. Allegro szybko wyplacilo mu pieniadze z Allegro Protect i temat ucichł.
Same nieszczęścia, pech. po 30 dniach mogą to zamknąć.
Nom niestety pechowcem jestem. A Allegro rozkłada ręce.
Nie wszystko stracone, moderatorka napisała konsultuję tę sprawę
@X500_TOOLS czyli nie odebrał i po nieodebraniu paczki odstąpił od umowy? czy jak paczka jeszcze do niego szła? i jakim przewoźnikiem to wysłane było?
@la_nika ostatnio wprowadzaliście tą funkcjonalność o zamykaniu dyskusji z automatu po oddaniu kasy? Czyżby się w tym przypadku nie dało?
Tutaj jest problem ze Allegro protect klient uzyskal. Ja splacilem zobowiazanie. I niestety tylko dobry gest klienta moze sprawić, że zamknieta zostanie. Ale z klientem nie ma w ogole kontaktu.
@X500_TOOLS przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że ponieważ nie zwróciłeś wpłaty kupującemu, zrobiliśmy to my, to nie możemy zamknąć dyskusji. Decyzja należy do kupującego.
Czy możesz jeszcze napisac o zwrocie jakiej nadpłaty pisałeś w pierwszej wiadomości?
Czy może zwróciłeś wpłatę kupującemu, ale poza Allegro Finanse?
Chodzi o to, ze na swoim koncie mam nadplate od Allegro a nie moge ich wyplacic bez wyjasnienia sytuacji a sytuacja to nie zamknieta dyskusja z klientem.
☹️
@X500_TOOLS okej, teraz rozumiem. Przykro mi, ale kupujący musiałby zamknąć dyskusję jako rozwiązaną, my nie możemy tego zmienić 😞