Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Wszystkim. Mam problem z reklamacją. Klient zareklamował przez DYSKUSJĘ zakup 11 stycznia - czyli w sobotę. Odpowiedź dostał 13 stycznia w poniedziałek. Po rozmowie telefonicznej zwrócił produkt do reklamacji 18 stycznia. Produkt został wysłany do producenta celem zasadności reklamacji. Niestety allegro uznało, że czas na reklamację zakończył się 25 stycznia i nie można jej odrzucić - pomimo że klient uszkodził produkt.
Czy dobrze rozumiem, że należy odrzucić reklamację aby zyskać czas na rozpatrzenie problemu?
@Progres_sport odrzucić nie koniecznie , ale Masz obowiązek do niej się odnieść
Oczywiście, ale czekałem na odpowiedz producenta. Odpowiedź klientowi wysłałem 27 stycznia.
To napisz w dyskusji że czekasz na decyzję od producenta, tak na rozpatrzenie masz 14dni i tyle minęło więc reklamacja jest uznana.
To nic nie dało.
@Progres_sport to jest pikuś, my mamy przypadki - reklamacja pierwszego dnia miesiąca, a odesłanie 13 tego
Czyli rozwiązaniem jest z klucza, a później weryfikowanie własnej decyzji.
@Progres_sport my mamy prosty sposób
14 dnia odrzucamy taką reklamacje na podstawie danych posiadanych w chwili obecnej . jednoczesnie zaznaczając iż decyzja moze sie zmienić jeśli zmienią sie posiadane informacje ( np dojdzie opinia producenta czy tez wyjasnienia kupującego) . Potem po ewentualnej opinni producenta wracamy do reklamacji wydając ostateczną decyzje.
Tym sposobem możemy zarówno rzetelnie rozpatzrec reklamacje jak i spełnić wymogi prawne