anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja - reklamacja

Progres_sport
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry Wszystkim. Mam problem z reklamacją. Klient zareklamował przez DYSKUSJĘ zakup 11 stycznia - czyli w sobotę. Odpowiedź dostał 13 stycznia w poniedziałek. Po rozmowie telefonicznej zwrócił produkt do reklamacji 18 stycznia. Produkt został wysłany do producenta celem zasadności reklamacji. Niestety allegro uznało, że czas na reklamację zakończył się 25 stycznia i nie można jej odrzucić - pomimo że klient uszkodził produkt. 

Czy dobrze rozumiem, że należy odrzucić reklamację aby zyskać czas na rozpatrzenie problemu?  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Progres_sport odrzucić nie koniecznie , ale Masz obowiązek do niej się odnieść 

oznacz moderatorów

Progres_sport
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, ale czekałem na odpowiedz producenta. Odpowiedź klientowi wysłałem 27 stycznia. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To napisz w dyskusji że czekasz na decyzję od producenta, tak na rozpatrzenie masz 14dni i tyle minęło więc reklamacja jest uznana.

oznacz moderatorów

Progres_sport
#8 Zapaleniec#

To nic nie dało.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Progres_sport to jest pikuś, my mamy przypadki  - reklamacja pierwszego dnia miesiąca, a odesłanie 13 tego

oznacz moderatorów

Progres_sport
#8 Zapaleniec#

Czyli rozwiązaniem jest z klucza, a później weryfikowanie własnej decyzji. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Progres_sport  my mamy prosty sposób

14 dnia odrzucamy taką reklamacje na podstawie danych posiadanych w chwili obecnej . jednoczesnie zaznaczając iż decyzja moze sie zmienić jeśli zmienią sie posiadane informacje ( np dojdzie opinia producenta czy tez wyjasnienia kupującego) . Potem po ewentualnej opinni producenta wracamy do reklamacji wydając ostateczną decyzje.

Tym sposobem możemy zarówno rzetelnie rozpatzrec reklamacje jak i spełnić wymogi prawne

oznacz moderatorów