Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowaliśmy raport wysyłki i w polu "data wysyłki" przy UPS jest wpisane "Brak" co mam zrobić?
@Gvino skonsultuję tą sprawę i wyjaśnię ją dla Ciebie. Czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym widać opisany przez Ciebie błąd?
Dzień dobry, Dziękuje za odpowiedz, podsyłam rzut ekranu
hehe...
Allegro nie lubi UPS.
Ja z tym walczę od wrześnie zeszłego roku:)
Wysyłam tylko UPS. Żadna wysyłka według allegro nie została wysłana.
Klienci nie dostają powiadomień o wysyłce i realizacji zamówienia.
W zakładce jakość sprzedaży mam 0% przy terminowej wysyłce.
@Gvino wracam z odpowiedzią, stało się tak ponieważ przewoźnik UPS nie przekazał poprawnie statusu dla danych przesyłek. Czy podczas nadawania przekazałeś poprawnie zaszyfrowany adres mailowy Kupującego, czyli dokładnie w takiej formie jak otrzymałeś w zamówieniu?
Te przymusowe wysyłki kurierskie to nam wszystkim zrujnują statystyki i wyczyszczą portfele .Każdy powinien mieć swobodny wybór przewoźnika aby móc korzystać z dawanych przywilejów a tak niestety nie jest.
Tak, przekazałem poprawnie, to się dzieje tylko z UPS
@Gvino żebyśmy mogli to wyjaśnić poproszę jeszcze o klika informcji, czy możesz napisać jaką masz integrację (baselinker, sello, coś innego)? Oraz czy możesz przesłać PDF z etykietą z UPSa?