Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym się dowiedzieć gdzie są pieniądze za deskę snowboard HEAD. Klien powiedział mi że przelał już pieniądze
Powinny być tu, nie ma, nie wysyłaj: Tak możesz poprosić o usunięcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Tylko powiedział? Ja bym poprosił o udokumentowanie tego faktu. Jeśli robił wpłatę poprzez Allegro, to zarówno ty, jak i Kupujący otrzymujecie potwierdzenie z AF. Jeśli bezpośrednio, no to musi przesłać potwierdzenie przelewu.
Podejrzewam, że awaria przy płatności AF i płatność nie poszła, mimo, że sprzedającemu się tak wydawało.
@jarek_mastalerz kasę masz tu Środki i historia operacji
tu masz jak wypłacić https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
a tu jak aktywować https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...
problem polega na tym ,że kupujący chce anulować transakcję bo coś tam coś tam,przyznaję, może mieć rację lecz Allegro robi co może aby tak się nie stało,ja zakupionego towaru nie zamierzam wysyłać dopóki nie dostanę kasy.kupił po przez kup teraz.pomóż proszę kolego co tu dalej robić
Nic, dopóki nie zapłaci za towar. Anuluje coś za co nie zapłacił? Możecie sprawdzić czy kupujący zapłacił: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@jarek_mastalerz Nie wierz w żadne obietnice, potwierdzenia, anulowania i inne bzdury. Jeżeli nie masz pieniędzy tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ lub na koncie bankowym, po prosu niczego nie wysyłasz. To bardzo proste.
@jarek_mastalerz już wyjaśniam to była oferta charytatwyna i dlatego nie widzisz wpłaty od kupującego.
Kupujący zapłacił za wygrany przedmiot, a środki trafiły na konto wybranej przez Ciebie organizacji, natomiast w Twojej zakładce Środki i historia operacji jest 30 zł - czyli koszt dostawy.
Teraz jeśli kupujący chce zrezygnować z wygranego przedmiotu to w ofertach charytatywnych zasady dotyczące zwrotów i reklamacji są takie same jak w wypadku wszystkich innych zgłoszeń. W tym przypadku kupujący złożył reklamację, którą powinieneś rozpatrzyć - uznać (zwrócić kupującmu wszystkie koszty w tym za przesyłkę) lub odrzucić. Widzę, że w prowadzonej dyskusji uznałeś reklamację.
Wpłata za to zamówienie jest na koncie Fundacji WOŚP, dlatego to z nimi trzeba się skontaktować, aby mogli zwrócić ją kupującemu, a Ty przy uznanej reklamcji powinieneś zwrócić 30 zł za dostawę.
Aby ułatwić rozliczanie zwrotu wpłaty proponujemy, aby kupujący złożył wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, otrzyma zwrot od nas, a my rozliczymy się z Fundacją.
Poproszę o wysłanie wiadomości do kupującego z zachęceniem do złożenia wniosku o rekompensatę, jednak zanim to zrobię daj proszę znać, czy jest to dla Ciebie zrozumiałe i zadowalające rozwiązanie?
Witam
oczywiście jest to dla mnie zrozumiałe i zadowalające.
Jednocześnie bardzo Pani dziękuję za pomoc.
I już wysyłam do kupującego informację o Programie Ochrony Kupujących.
Pozdrawiam
jarek_mastalerz
@jarek_mastalerz bardzo się cieszę! Dziękuję za wiadomość i przesłanie wiadomości do kupującego. Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru! 🙂