Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @Client:101806874 🙂 To zależy, jeśli to Allegro Lokalnie to ma 7 dni na wysyłkę towaru, jeśli Allegro to zależy to od deklaracji sprzedającego oraz przewidywanego czasu dostawy.
Czy może sprzedający nie wysłać towaru?
@Client:101806874 nie, powinien go wysłać zgodnie z umową, jeśli coś się wydarzyło i towar np. został zniszczony to powinien poinformować o tym kupującego i zwrócić wpłatę.
Nie może tak po prostu sobie nie wysłać 🙂
@Client:101806874 Nie ma prawa ale może Ci zwrócić środki i Allegro a w zasadzie nikt mu nic nie zrobi, zostaje Ci sąd. Ma 7dni na Allegro Lokalne, ale o ile nie deklaruje inaczej.
A jak to wygląda jak na przykład termin 7 dni jest przekroczony?
Kiedy ubiegać się o zwrot kosztów?
@Client:126559496 wtedy możesz założyć dyskusję ze Sprzedawcą. Po 14 dniach (jeśli dyskusja jest nierozwiązana) możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy.
"założyć dyskusję ze Sprzedawcą"
W sensie zapytać go na maila czy jest jakaś opcja o tej nazwie w allegro?
Pierwszy raz korzystam i nie za bardzo rozumiem jakie mam opcje.
Przepraszam jeśli to banalne pytanie
@Client:126559496 możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Dziękuję miłego dnia chyba wiem już wszystko