anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry mam takie pytanko,ile czasu ma sprzedający na wysłanie towaru?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101806874
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:101806874 🙂 To zależy, jeśli to Allegro Lokalnie to ma 7 dni na wysyłkę towaru, jeśli Allegro to zależy to od deklaracji sprzedającego oraz przewidywanego czasu dostawy. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Client:101806874
#7 Wielbiciel#

Czy może sprzedający nie wysłać towaru?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101806874 nie, powinien go wysłać zgodnie z umową, jeśli coś się wydarzyło i towar np. został zniszczony to powinien poinformować o tym kupującego i zwrócić wpłatę. 
Nie może tak po prostu sobie nie wysłać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:101806874 Nie ma prawa ale może Ci zwrócić środki i Allegro a w zasadzie nikt mu nic nie zrobi, zostaje Ci sąd. Ma 7dni na  Allegro Lokalne, ale o ile nie deklaruje inaczej.

oznacz moderatorów
Client:126559496
#7 Wielbiciel#

A jak to wygląda jak na przykład termin 7 dni jest przekroczony?

Kiedy ubiegać się o zwrot kosztów?

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126559496 wtedy możesz założyć dyskusję ze Sprzedawcą. Po 14 dniach (jeśli dyskusja jest nierozwiązana) możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Client:126559496
#7 Wielbiciel#

"założyć dyskusję ze Sprzedawcą"

W sensie zapytać go na maila czy jest jakaś opcja o tej nazwie w allegro?

Pierwszy raz korzystam i nie za bardzo rozumiem jakie mam opcje.

Przepraszam jeśli to banalne pytanie 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126559496 możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Client:126559496
#7 Wielbiciel#

Dziękuję miłego dnia chyba wiem już wszystko 

oznacz moderatorów