Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dostaliśmy zwrot od klientki(robot kuchenny). Dziś paczka do nas dotarła, jednak po otworzeniu i sprawdzeniu czy produkt jest pełnowartościowy trochę się zdziwiliśmy. Na całym robocie i urządzeniach była psia sierść. Sitko było całe brudne, a pokrywka cała poklejona. Co w takim przypadku mamy zrobić? Widać i czuć było, że produkt był już używany przez kupującego.
@AGHOMESTORE Zastosować artykuł 34.4 ustawy o prawach konsumenta i obciążyć go utratą wartości towaru.
Udokumentować, zwrotu konsumenckiego nie możesz odmówić przyjęcia, zwracasz tyle ile jest wart teraz zgodnie z prawem:
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust.
no niestety tak kupujący naciąaga sprzedawce kupuje nowy a odsyła stary który jest całkowicie zniszczony naciąganie sprzedawców