Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam dość nietypowa sytuację..
Klient na smarcie zakupił towar.
Wybrał sposób dostawy-paczkomat InPost.
Zapłacił. Ale...
Zapłacił tylko za towar, kwota ok 10 zł, nie ma zapłaty za paczkomat. (Przeszło mu takie coś..?)
Co dziwne, weszłam na Manager przesyłek Allegro-Inpost, postępując jak przy szykowaniu etykiety. Za ową przesyłkę nie zostaną pobrane środki z mojego konta. Jak mam to rozumieć, kto zapłaci za transport, jeżeli nie klient i nie ja jako sprzedawca???
Proszę pomóc mi rozwiązać dla mnie dziwną sytuację.
Tu masz rozwiązanie :
Hmm.. Nie czytam widać, bądź czytam bez zrozumienia.
Choćbym miała sama zapłacić za przesyłkę, nie o to chodzi, zapłacę. Ale nurtował mnie fakt, jak to?
Dziękuję!!!!
Pozdrawiam, Marzena
@kontaktD po prostu kolejna promocja allegro, żeby kupujący żyli tylko smartem i tylko w smarcie kupowali. Zrobili dla jakiejś grupy obniżkę kwoty poniżej 40zł i tyle w temacie, a koszty wysyłki pokrywają z własnej kieszeni, zapewne do czasu, aż przestanie się ta zabawa opłacać serwisowi, wtedy przerzucą je na nas 😞
@kontaktD ot taka promocja od allegro dla niektórych kupujących. Czasem sie takie wysyłki zdarzają. Wysyłałem juz smarty po 1,90 🙂
Plus jest taki że od tych promocyjnych smartów sprzedawca nie ma opłaty 0,99