Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@la_nika I o taką odpowiedź mi chodziło.Czy to samo dotyczy nadawania przesyłek np. Smart poprzez system Allegro?
@ART_FOTO akurat tej sprawy to nie dotyczy, ale tak sprzedający powinien przede wszystkim rozwiązać sprawy kupujących, więc nie blokujemy możliwości nadania przesyłek.
@la_nika Czyli ta tzw. "blokada konta" bardziej dotyczy możliwości sprzedaży, a nie dostępu do wszystkich danych?Chodzi mi oczywiście o to, czy po sprzedaży przez sprzedającego który dopiero zaczął to robić na platformie i zablokowaniu konta, ma on możliwość nadawania przesyłek poprzez system Allegro.
@Client:113958164 w e-mailu zostało to wyjaśnione.
Mało precyzyjne
jrsli towar leży na 34 regałach w 2 pokojach to ile zdjęć was zadowoli i co ma być na nich widoczne ?
@Monika__L to jest sprawa między działem bezpieczeństwa a sprzedającym, jeśli będą potrzebować więcej informacji, czy innych zdjęć, to o nie poproszę w korespondencji e-mail.
@la_nika Swoją drogą dla mnie ta weryfikacja jest lekko śmieszna.Firma zakładając konto na Allegro, podaje pełne dane, które są dostępne w CEDiG, Vatowcy są na "Białej liście".Wszystkie dane są ogólnie dostępne i wszystko można sprawdzić.Skoro jest to dla Was niewystarczające (niewiarygodne), to dlaczego umożliwiacie rozpoczęcie sprzedaży takim podmiotom, a potem robicie im pod górkę? W jaki sposób pomaga przesłanie skanu dowodu osobistego ze zdjęciem, skoro nigdy osoby na żywo nie widzieliście? Równie dobrze mogę przesłać skan dowodu osobistego ze swoimi danymi ale zdjęciem poseł/a Grodzkej. Tzw dokument "fantasy":).Na skanie nie do odróżnienia od oryginału.Może warto wrócić do weryfikacji listowej.
@ART_FOTO to są nasze wewnętrzne procedury i nie mogę podawać tutaj szczegółów, zapewniam, że działają i mamy podstawy, aby prosić właśnie o takie informacje.
Są różne blokady, ale tak jak pisałam, nie uniemożliwiamy nadawania przesyłek.
@la_nika Bez urazy ale ciekaw jestem jak weryfikujecie sprzedawców z Chin.Kilka dni temu wyłapałem przypadek sprzedawcy chińskiego z kontem 2 miesięcznym, 14 komentarzami w tym jednym negatywem i oznaczeniem Super Sprzedawca. Jak to było możliwe? Też przesłał Wam wszystkie dane?
Dzisiaj ten sprzedawca ma 17 komentarzy (tylko pozytywne) w tym 4 negatywne usunięte (3 po rekompensacie) jednak już bez oznaczenia SS. Takich kwiatków na Allegro jest dużo więcej.
@ART_FOTO weryfikujemy wszystkich sprzedających. Oczywiście jeśli masz wątpliwości, możesz zgłosić tego sprzedającego.
@la_nika Wątpliwości oczywiście miałem co do oferty.Sprzedawana rzecz jako oryginał, oryginałem na pewno nie była choćby ze względu na cenę (pięciokrotnie niższa).Oferty już dzisiaj nie ma.Oznaczenie Super Sprzedawcy również zniknęło ale sprzedawca nadal jest (ciekawe jak długo jeszcze).Żałuję że nie zrobiłem Screena, bo to był jakiś ewenement.Chyba że coś się zmieniło w programie Super Sprzedawca.
Kiedyś znalazłem chińczyka, który wg danych z NECIPS miał zamkniętą działalność wcześniej niż "na Allegro od". Z tego co przetłumaczył translator, to gość dostał zakaz prowadzenia działalności gospodarczej.
@pecela No cóż, na Allegro konta otwierają co chwilę i patrząc na tempo, to wątpię aby byli weryfikowani w ten sam sposób jak rodzimi sprzedawcy.Mając wystawionych kilkaset-kilkatysięcy ofert raczej byłoby to niemożliwe.
Z tego co czytałem, to chińczyki często wysyłają lewe dokumenty swojej firmy i aby koniecznie sprawdzać ich licencje biznesowe (chiński dokument potwierdzający, że firma działa legalnie).
@pecela No tak, ale wątpię aby od nich Allegro żądało zdjęcia z "przytulonym" dowodem osobistym i zdjęciami towaru.Panują tutaj jakieś podwójne standardy.
A w jaki sposób na takim zdjęciu jesteś w stanie rozpoznać czy dokument jest prawdziwy, a towar oryginalny.
Z pewnością są rożne standardy,
@pecela Nie ma takiej możliwości. Dlatego dla mnie taka weryfikacja jest farsą.
Mam zablokowane konto jak mam dołączyć i gdzie zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż obok niego dokumentem Tożsamośći
1 próba wysłałem produkt który został sprzedany bo inaczej nie mam żadnych towarów
@Client:113958164 W zgłoszeniu, które otrzymałeś. Czyli przez maila- wyślij zdjęcie w załączniku.