Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Nie mogę wygenerować etykiety wyskakuje komunikat : Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona. Co mam zrobić żeby nadać zakupioną paczkę
@Gonsieniczka, możesz dać znać, jakiego przewoźnika dotyczy zamówienie, do którego próbujesz wygenerować etykietę?
Wysyłka do paczkomatu InPost .
@Gonsieniczka, dziękuję. W takim razie najlepiej, abyś wyjaśniła ten problem bezpośrednio z przewoźnikiem. Z reguły komunikat w takim przypadku dotyczy nieopłaconej faktury lub włączonej usługi na umowie.
Tylko że to jest zakup z płatna wysyłką do paczkomatu Koszt pokrywa kupujący 8,99. To nie jest zakup smart . To jaka faktura nie opłacona jak to jest pierwszy zakup z wysyłką . W innej aukcji z zakupem Smart etykieta wygenerowana bez żadnego problemu
@Gonsieniczka, komunikat może dotyczyć szczegółów Twojej umowy z przewoźnikiem. Warto skontaktować się z nim bezpośrednio.