Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
na moim koncie sprzedażowym mam przesyłkę za pobraniem na zupełnie nieprawidłowe dane (nawet nie ma takiego kodu pocztowego w bazie PP), do tego zero kontaktu z kupującym, telefon tez z komunikatem operatora "nie ma takiego numeru"
W menu zamówienia nie widzę możliwości anulowania ze względu na nieprawidłowy adres odbiorcy
Mam pytanie, jak mogę anulowac nieprawidłowe zamówienie za pobraniem aby odzyskać prowizję oraz uniknąć obniżenia statystyk wysyłek, ewentualnie negatywa ze względu na brak realizacji zamówienia.
a oto taki adres podał kupujący Client:77919989
37 hshsb
64-948 Hshsbsbz PL
musisz napisać do allegro o zwrot hajsu z takiego powodu, bo jedynie możesz odzyskać jeśli kupujący anuluje zamówienie, a tak pozostało ci pisac do allegro 🙂
Miałem wiele takich ataków w tym roku. Pod naporem konsultantów Allegro wysłałem na siłę pod fikcyjne adresy, z fikcyjnymi danymi i fikcyjnym nieistniejącym numerem telefonu niektóre z paczek i ... oczywiście wróciły. Mimo zablokowania tych kont i zwrotu prowizji, po 3 miesiącach zaczęły spływać dodatkowe DOPŁATY od UPS. Przeważenia, paczka zwrotna. Kilkadziesiąt złotych polskich do paczki np kompletu tarcz hamulcowych itp itd. Zarabiają firmy kurierskie.
Wyłączyłem kuriera UPS i wszystko ustało. Spokój.
p.s. od zablokowanego konta dostałem NEGATYWA ...także ten 😉 Allegro the BEST
Dzięki za odp. Etykiety dla tej paczki nawet nie mozna wygenerowac bo nie ma takiego kodu pocztowego.
Fart w niefarcie. Masz podstawy anulować bez wysyłania. Print Screeny wysłać do Allegro po odrzuceniu prośby o rabat transakcyjny i ponownie zgłosić. Oddadzą prowizję. Pierwszy odrzuca automat. Drugie podejście to ponoć już człowiek.