Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zdarza się, że problem, który zgłaszacie nam przez formularz kontaktowy, dotyczy nie jednego, a kilku zamówień. W takiej sytuacji najlepszym wyjściem jest wskazanie ich wszystkich, bo więcej informacji to szansa na szybszą i skuteczniejszą pomoc. Dlatego w formularzu kontaktowym udostępniliśmy opcję wskazania wielu zamówień dla jednej sprawy.
Jak to działa?
W widoku wyboru zamówień teraz możecie zaznaczyć więcej niż jedno*. A gdyby zamówień było sporo, możecie też dodać załącznik z listą wszystkich numerów.
💡Ważne: opcja jest dostępna w drugim kroku zgłoszenia, czyli jak już wpiszecie treść pytania i potwierdzicie ją pomarańczowym przyciskiem. Wcześniej możliwe jest wskazanie wyłącznie jednego zamówienia.
*Kiedy mogę wskazać więcej zamówień?
Rozwiązanie jest aktualnie w pierwszej fazie wprowadzania, dlatego na razie udostępniliśmy je dla części tematów i tylko dla kanału mejlowego. Kiedy wybranie wielu zamówień jest możliwe, widzicie specjalne oznaczenie o nowości (jak na grafice poniżej).
Dajemy Wam znać też tutaj, bo nowa opcja może Wam pomóc zaoszczędzić czas, a doradcom pozwoli na szerszą analizę zgłoszonego przypadku.