anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie edytować opcję gwarancji, reklamacji oraz zwrotów ?

suplementy-prime
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, jestem tu nowy a portal sam w sobie na przestrzeni lat zmienił się bardzo.

mam konto firmowe do sprzedaży suplementów, ustawiłem pierwsze lepsze dane reklamacyjne oraz gwarancyjne i nie wiem gdzie są te ustawienia aby to zmienić, oraz co optymalnie tam wybrać? jaka gwarancja na suplementy, co ustawić pod zwroty itp. mogę prosić o pomoc ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@suplementy-prime gwarancja jest dobrowolna i ustawiasz tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/informacje-o-gwarancjach a zwroty tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow

Zwroty dajesz 14 o ile produkty nie są wykluczone 🙂

A tu masz reklamację https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-reklamacji dajesz 2 lata 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

suplementy-prime
#8 Zapaleniec#

Jednak gwarancja mnie nie dotyczy się okazuje...

a reklamacja na suplementy ? rękojmia ? czy co powinno być odpowiednio ?

oraz jakie warunki zwrotów powinny być na te środki ? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@suplementy-prime nie ma już rękojmi jest 2 lata na zgodność z umową !!!  Zwrot masz ale pod warunkiem nie otwarcia opakowania czy jakoś tak skoro to sprzedajesz to wiesz pod co to podlega i inne wytyczne sanepidowskie itp.

I przeczytaj obowiązkowo Ustawę Konsumencką !!!!! tam masz paragraf wykluczeń ze zwrotu !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

suplementy-prime
#8 Zapaleniec#

Ustawiłem, dziękuję. jeszcze tylko proszę o informację gdzie włączę SMART dla Sprzedających ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@suplementy-prime tu trzeba warunki spełnić 🙂

  • zdobądź co najmniej 5 unikalnych pozytywnych ocen transakcji (łapek w górę) w ciągu ostatnich 12 miesięcy
  • utrzymuj średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)
  • zadbaj o poprawną obsługę adresów mejlowych kupujących w systemie do zarządzania sprzedażą, z którego korzystasz oraz upewnij się, że są poprawnie przekazywane do firmy logistycznej – dowiedz się więcej na ten temat
  • terminowo reguluj opłaty za usługi Allegro
  • zadbaj o zgodność Twoich ofert z regulaminem Allegro i nie składaj kupującym propozycji zakupów poza Allegro.
  • utwórz warunki zwrotu przedmiotu i dodaj je w ofertach
  • w zakładce Ustawienia dostawy ustaw prawidłowe wartości dla metod dostawy, z których korzystasz
  • udostępnij w swoich ofertach:

________
Κώστας
oznacz moderatorów