Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, jestem tu nowy a portal sam w sobie na przestrzeni lat zmienił się bardzo.
mam konto firmowe do sprzedaży suplementów, ustawiłem pierwsze lepsze dane reklamacyjne oraz gwarancyjne i nie wiem gdzie są te ustawienia aby to zmienić, oraz co optymalnie tam wybrać? jaka gwarancja na suplementy, co ustawić pod zwroty itp. mogę prosić o pomoc ?
@suplementy-prime gwarancja jest dobrowolna i ustawiasz tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/informacje-o-gwarancjach a zwroty tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow
Zwroty dajesz 14 o ile produkty nie są wykluczone 🙂
A tu masz reklamację https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-reklamacji dajesz 2 lata
Jednak gwarancja mnie nie dotyczy się okazuje...
a reklamacja na suplementy ? rękojmia ? czy co powinno być odpowiednio ?
oraz jakie warunki zwrotów powinny być na te środki ?
@suplementy-prime nie ma już rękojmi jest 2 lata na zgodność z umową !!! Zwrot masz ale pod warunkiem nie otwarcia opakowania czy jakoś tak skoro to sprzedajesz to wiesz pod co to podlega i inne wytyczne sanepidowskie itp.
I przeczytaj obowiązkowo Ustawę Konsumencką !!!!! tam masz paragraf wykluczeń ze zwrotu !!!
Ustawiłem, dziękuję. jeszcze tylko proszę o informację gdzie włączę SMART dla Sprzedających ?
@suplementy-prime tu trzeba warunki spełnić 🙂
udostępnij w swoich ofertach: