Gdzie edytować opcję gwarancji, reklamacji oraz zwrotów ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, jestem tu nowy a portal sam w sobie na przestrzeni lat zmienił się bardzo.
mam konto firmowe do sprzedaży suplementów, ustawiłem pierwsze lepsze dane reklamacyjne oraz gwarancyjne i nie wiem gdzie są te ustawienia aby to zmienić, oraz co optymalnie tam wybrać? jaka gwarancja na suplementy, co ustawić pod zwroty itp. mogę prosić o pomoc ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@suplementy-prime gwarancja jest dobrowolna i ustawiasz tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/informacje-o-gwarancjach a zwroty tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow
Zwroty dajesz 14 o ile produkty nie są wykluczone 🙂
A tu masz reklamację https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-reklamacji dajesz 2 lata
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jednak gwarancja mnie nie dotyczy się okazuje...
a reklamacja na suplementy ? rękojmia ? czy co powinno być odpowiednio ?
oraz jakie warunki zwrotów powinny być na te środki ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@suplementy-prime nie ma już rękojmi jest 2 lata na zgodność z umową !!! Zwrot masz ale pod warunkiem nie otwarcia opakowania czy jakoś tak skoro to sprzedajesz to wiesz pod co to podlega i inne wytyczne sanepidowskie itp.
I przeczytaj obowiązkowo Ustawę Konsumencką !!!!! tam masz paragraf wykluczeń ze zwrotu !!!
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ustawiłem, dziękuję. jeszcze tylko proszę o informację gdzie włączę SMART dla Sprzedających ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@suplementy-prime tu trzeba warunki spełnić 🙂
- zdobądź co najmniej 5 unikalnych pozytywnych ocen transakcji (łapek w górę) w ciągu ostatnich 12 miesięcy
- utrzymuj średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)
- zadbaj o poprawną obsługę adresów mejlowych kupujących w systemie do zarządzania sprzedażą, z którego korzystasz oraz upewnij się, że są poprawnie przekazywane do firmy logistycznej – dowiedz się więcej na ten temat
- terminowo reguluj opłaty za usługi Allegro
- zadbaj o zgodność Twoich ofert z regulaminem Allegro i nie składaj kupującym propozycji zakupów poza Allegro.
- utwórz warunki zwrotu przedmiotu i dodaj je w ofertach
- w zakładce Ustawienia dostawy ustaw prawidłowe wartości dla metod dostawy, z których korzystasz
-
udostępnij w swoich ofertach:
- co najmniej 3 metody dostawy do punktów odbioru lub automatów paczkowych z listy metod kwalifikujących, w tym Allegro One (Punkt, Box) lub Allegro One (Punkt, Box, Kurier) oraz
- co najmniej 2 metody dostawy do drzwi z listy metod kwalifikujących.
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość