anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gdzie w panelu allegro można znaleźć datę i godzinę zgłoszenia zwrotu przez kupującego?

e-autoparts_pl
#9 Pomysłodawca#

Tak jak w temacie: gdzie w panelu allegro można znaleźć datę i godzinę zgłoszenia zwrotu przez kupującego?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

nie wiem po co Ci to  ,ale tu https://salescenter.allegro.com/returns w szczegółach

oznacz moderatorów

e-autoparts_pl
#9 Pomysłodawca#

Mam dyskusję z Kupującym, który twierdzi, że zgłosił zwrot jeszcze przed wygenerowaniem etykiety przewozowej. Generalnie w takich przypadkach wystarczy anulowanie zamówienia (statusy zamówienia 'NEW' lub 'PROCESSING'), lub zgłoszenie zwrotu. Dla statusu 'SEND' anulowanie nie jest już możliwe. Możliwe jest już tylko zgłoszenie zwrotu. Chodzi o pokrycie kosztów zwrotu przesyłki przy odmowie jej odbioru przez Kupującego. W moim przypadku Kupujący zgłosił zwrot zamiast anulować zamówienie przed wysyłką.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@e-autoparts_pl Masz rację , zgłoszenie zwrotu nie obliguje sprzedawcy do przerwania realizacji zamówienia i nie ma znaczenia czy odstąpienie wystąpiło przed czy po nadaniu przesyłki , inaczej jest z anulowaniem , ale to osobny temat .

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@e-autoparts_pl sprawdzisz to w naszym nowym narzędziu do zarządzania sprzedażą Sales Center - zakładka "Zamówienia i zwroty".

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów