Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie: gdzie w panelu allegro można znaleźć datę i godzinę zgłoszenia zwrotu przez kupującego?
nie wiem po co Ci to ,ale tu https://salescenter.allegro.com/returns w szczegółach
Mam dyskusję z Kupującym, który twierdzi, że zgłosił zwrot jeszcze przed wygenerowaniem etykiety przewozowej. Generalnie w takich przypadkach wystarczy anulowanie zamówienia (statusy zamówienia 'NEW' lub 'PROCESSING'), lub zgłoszenie zwrotu. Dla statusu 'SEND' anulowanie nie jest już możliwe. Możliwe jest już tylko zgłoszenie zwrotu. Chodzi o pokrycie kosztów zwrotu przesyłki przy odmowie jej odbioru przez Kupującego. W moim przypadku Kupujący zgłosił zwrot zamiast anulować zamówienie przed wysyłką.
@e-autoparts_pl Masz rację , zgłoszenie zwrotu nie obliguje sprzedawcy do przerwania realizacji zamówienia i nie ma znaczenia czy odstąpienie wystąpiło przed czy po nadaniu przesyłki , inaczej jest z anulowaniem , ale to osobny temat .
@e-autoparts_pl sprawdzisz to w naszym nowym narzędziu do zarządzania sprzedażą Sales Center - zakładka "Zamówienia i zwroty".