Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:101825937 Tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4a6df9f8-0556-4b18-8930-68906a58c18e Klikając po lewej wybierz sobie temat rozmowy.
1) Allegro tak dba o klientów, że nie ma żadnego telefonu do nich. Możesz zamówić rozmowę, ale nie możesz zadzwonić.
2) Rozmowa z nimi nie rozwiąże żadnego problemu, który nie został opisany na stronie internetowej, bo szeregowi pracownicy w tej korporacji absolutnie niczego nie mogą zrobić i rozwiązać a kierownictwo jest absolutnie niedostępne, żeby chronić je przed dysonansem poznawczym i ewentualnym naruszeniem przekonania o boskiej nieomylności.
Niestety allegro w ten patologiczny sposób działa przynajmniej od 10 lat i dziwi się, czemu kolejne marketingowe zagrywki nie przekonują do nich klientów...
mało tego... już dwa razy zamawiałem rozmowę telefoniczą i się nie doczekałem.
a na rozmowę z konsultantem czekam już 25 min