anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie znajdę zakładkę allegro finanse?

anna2011zlotow
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

anna2011zlotow
#8 Zapaleniec#

Gdzie znajdę zakładkę allegro finanse?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Masz wyżej instrukcję i wszelkie linki. Nie czytasz. Zakładkę masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

lew433_0-1618061855558.png

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Wskazałeś niewłaściwą zakładkę, znowu wprowadzasz w błąd.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@anna2011zlotow 

Jeśli chcesz aktywować i wypłacić pieniądze z PayU:

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat i kliknij link, który się wyświetli.
  2. Uzupełnij niezbędne dane:

    • wpisz swoje dane i numer swojego rachunku bankowego - musisz być właścicielem lub współwłaścicielem rachunku, który podajesz
    • ustal sposób i terminy wypłat
    • wybierz, jakie powiadomienia dotyczące wypłat chcesz otrzymywać.

Gdy je uzupełnisz, kliknij [aktywuj wypłaty]. Na stronie z listą banków wybierz swój i zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku podanego wcześniej w formularzu. Zwrócimy ją na Twój rachunek bankowy po weryfikacji danych.

Jeśli nie wykonasz przelewu weryfikacyjnego po kliknięciu [aktywuj wypłaty], w każdej chwili możesz wrócić do zakładki Ustawienia wypłat i dokończyć weryfikację. Aby to zrobić, kliknij [przejdź do banku], skopiuj dane do przelewu i wykonaj go z rachunku podanego wcześniej w formularzu.

Aktywacja usługi PayU jest jednorazowa. W razie potrzeby możesz zmienić dane do wypłaty środków. Każda zmiana ustawień wypłat wiąże się z koniecznością nowej weryfikacji. Jeśli masz konto firmowe wprowadzone dane potwierdzisz dopiero, gdy prześlesz formularz zmiany danych i kopię dokumentu tożsamości.

W niektórych przypadkach do umożliwienia wypłaty środków potrzebna będzie jeszcze dodatkowa weryfikacja w PayU. Jeśli zajdzie taka potrzeba, firma poprosi Cię wtedy o uzupełnienie dodatkowych danych (imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL) oraz dostarczenia skanu dokumentu tożsamości. Mail wysyłany jest przez PayU z adresu service@payu.com. Aby bezpiecznie wysłać kopię dokumentu postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi w mailu.


________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@anna2011zlotow 

Przelewy24 aktywujesz tak;

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jakie-dokumenty-przeslac-aby...

Aby uruchomić płatności przez Przelewy24 ramach Allegro Finanse, prześlij niezbędne dokumenty:

forma działalności
dokumenty
konto zwykłe
formularz potwierdzający tożsamość (dostępny w zakładce Ustawienia wypłat, w części Przelewy24, po kliknięciu w przycisk [uzupełnij dane osobowe]) lub skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby, na którą zarejestrowane jest konto
konto Junior
skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby, na którą zarejestrowane jest konto oraz skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu opiekuna prawnego i jego oświadczenie
jednoosobowa działalność gospodarcza
formularz potwierdzający tożsamość (dostępny w zakładce Ustawienia wypłat, w części Przelewy24, po kliknięciu w przycisk [uzupełnij dane osobowe]) lub skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby prowadzącej działalność
spółka cywilna
dowody osobiste lub paszporty wszystkich wspólników oraz oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym
spółka jawna, spółka komandytowa, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna
dowód osobisty lub paszport reprezentanta/-ów oraz oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym
spółka komandytowa, której wspólnikiem jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółka akcyjna
dowód osobisty lub paszport reprezentanta/-ów osoby prawnej będącej wspólnikiem oraz oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym
fundacje, stowarzyszenia, inne organizacje lub osoby prawne
dowód osobisty lub paszport reprezentanta/-ów

Dokumenty prześlesz w zakładce Ustawienia wypłat. Przejdź do części Przelewy24 i kliknij [uzupełnij dane osobowe].

Możesz dodać 7 dokumentów w formatach pdf, jpeg, png, bmp i tiff. Ich maksymalna wielkość to 4MB. Weryfikacja potrwa do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o dodatkowe dokumenty. O zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.

Dlaczego weryfikacja wymaga przesłania dokumentów

Operator płatności zobowiązany jest do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego (zgodnie z Ustawą z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu). Podstawowe środki bezpieczeństwa finansowego to między innymi weryfikacja tożsamości klientów oraz ustalenie beneficjenta rzeczywistego. Dokumenty zostaną usunięte po zakończeniu weryfikacji.

oznacz moderatorów