Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie znajdę zakładkę allegro finanse?
Masz wyżej instrukcję i wszelkie linki. Nie czytasz. Zakładkę masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
@LEW433 Wskazałeś niewłaściwą zakładkę, znowu wprowadzasz w błąd.
Jeśli chcesz aktywować i wypłacić pieniądze z PayU:
Uzupełnij niezbędne dane:
Gdy je uzupełnisz, kliknij [aktywuj wypłaty]. Na stronie z listą banków wybierz swój i zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku podanego wcześniej w formularzu. Zwrócimy ją na Twój rachunek bankowy po weryfikacji danych.
Jeśli nie wykonasz przelewu weryfikacyjnego po kliknięciu [aktywuj wypłaty], w każdej chwili możesz wrócić do zakładki Ustawienia wypłat i dokończyć weryfikację. Aby to zrobić, kliknij [przejdź do banku], skopiuj dane do przelewu i wykonaj go z rachunku podanego wcześniej w formularzu.
Aktywacja usługi PayU jest jednorazowa. W razie potrzeby możesz zmienić dane do wypłaty środków. Każda zmiana ustawień wypłat wiąże się z koniecznością nowej weryfikacji. Jeśli masz konto firmowe wprowadzone dane potwierdzisz dopiero, gdy prześlesz formularz zmiany danych i kopię dokumentu tożsamości.
W niektórych przypadkach do umożliwienia wypłaty środków potrzebna będzie jeszcze dodatkowa weryfikacja w PayU. Jeśli zajdzie taka potrzeba, firma poprosi Cię wtedy o uzupełnienie dodatkowych danych (imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL) oraz dostarczenia skanu dokumentu tożsamości. Mail wysyłany jest przez PayU z adresu service@payu.com. Aby bezpiecznie wysłać kopię dokumentu postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi w mailu.
Przelewy24 aktywujesz tak;
Aby uruchomić płatności przez Przelewy24 ramach Allegro Finanse, prześlij niezbędne dokumenty:
forma działalności
|
dokumenty
|
---|---|
konto zwykłe
|
formularz potwierdzający tożsamość (dostępny w zakładce Ustawienia wypłat, w części Przelewy24, po kliknięciu w przycisk [uzupełnij dane osobowe]) lub skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby, na którą zarejestrowane jest konto
|
konto Junior
|
skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby, na którą zarejestrowane jest konto oraz skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu opiekuna prawnego i jego oświadczenie
|
jednoosobowa działalność gospodarcza
|
formularz potwierdzający tożsamość (dostępny w zakładce Ustawienia wypłat, w części Przelewy24, po kliknięciu w przycisk [uzupełnij dane osobowe]) lub skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby prowadzącej działalność
|
spółka cywilna
|
dowody osobiste lub paszporty wszystkich wspólników oraz oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym
|
spółka jawna, spółka komandytowa, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna
|
dowód osobisty lub paszport reprezentanta/-ów oraz oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym
|
spółka komandytowa, której wspólnikiem jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółka akcyjna
|
dowód osobisty lub paszport reprezentanta/-ów osoby prawnej będącej wspólnikiem oraz oświadczenie o beneficjencie rzeczywistym
|
fundacje, stowarzyszenia, inne organizacje lub osoby prawne
|
dowód osobisty lub paszport reprezentanta/-ów
|
Dokumenty prześlesz w zakładce Ustawienia wypłat. Przejdź do części Przelewy24 i kliknij [uzupełnij dane osobowe].
Możesz dodać 7 dokumentów w formatach pdf, jpeg, png, bmp i tiff. Ich maksymalna wielkość to 4MB. Weryfikacja potrwa do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o dodatkowe dokumenty. O zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.
Operator płatności zobowiązany jest do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego (zgodnie z Ustawą z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu). Podstawowe środki bezpieczeństwa finansowego to między innymi weryfikacja tożsamości klientów oraz ustalenie beneficjenta rzeczywistego. Dokumenty zostaną usunięte po zakończeniu weryfikacji.