Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , klient zamówił ode mnie słuchawki JBL . W pierwszym zdaniu opisu było napisane produkt powystawowy posiada ryski , opakowanie zastępcze . W zakładce stan produktu również było to napisane .
Klient napisał do mnie w języku angielskim po otrzymaniu produktu że chce zwrot środków ponieważ produkt nie ma oryginalnego kartonu oraz jest porysowany . Odpisałem że oczywiście ma prawo do zwrotu produktu więc proszę o zgłoszenie zwrotu odesłanie produktu to zwrócimy od razu pieniądze .
Kleint odpisał że jeśli nie odeślę mu pieniędzy bez odsyłania produktu to wystawi mi negatywa oraz zgłosi konto do allegro . Wymyślił również że nie działają jakieś przyciski w słuchawkach ( sprawdzałem te słuchawki osobiście i działały ). Odpisałem okej może coś się zepsuło ale żebym mógł to zweryfikować to musiałbym je dostać .
Wtedy klient dalej w języku angielskim zaczął mnie nazywać scamerem że sprzedałem podrobione słuchawki ( też nie prawda posiadam fakturę VAT na zakup ich ) .
odpisałem że bez odesłania produktu nie zwrócę pieniędzy , że klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni tylko rodzę odeslac produkt . Podobnie z niby nie działającymi przyciskami że oczywiście rozpatrzę reklamacje tylko muszę zobaczyc te słuchawki a próba odzyskania środków bez odesłania produktu dla mnie jest wymuszeniem i zahacza o znamiona oszustwa.
Oczywscie klient wystawił negatywa w którym napisal że sprzedałem mu podróbę otrzymał produkt z opóźnieniem ( dostał zgodnie z deklaracją na allegro ) itp ale najlepsze w opcjach do zaznaczenia zaznaczył że nie otrzymał produktu , nie dostał faktury VAT ( dostał przez allegro) , opóźnia wysyłka zaznaczył po prostu wszystkie możliwe opcje .
Co mogę z tym zrobić ? Allegro oczywiście olało sprawę .