Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam forumowiczów,
proszę o pomoc w kwestii spornej, otóż kupujący zgłosił problem z etui na telefon po 11 miesiącach od zakupu (zakup grudzień 2022). Etui Led Cover do samsunga.
Udzielono gwarancji na okres 3 miesięcy, możliwość reklamacji natomiast - 12 miesięcy.
Kupujący twierdzi, iż etui powoduje nadmierne zużycie baterii. Oczywiście chce zwrócić etui i żąda zwrotu pieniędzy.
Temat może i błahy, ale oczywiście - dyskusja i włączenie się allegro, które twierdzi, iż kupujący może złożyć reklamację do 1 roku od momentu zakupu z tytułu niezgodności towaru z umową.
W dyskusji udzieliłem informacji, iż etui używa diód LED, aby informować o powiadomieniach dotyczących połączeń, wiadomości, alarmów, stanu baterii i innych. Diody LED pobierają więc energię bezpośrednio z telefonu – w jakimś stopniu mają więc wpływ na stan baterii w telefonie. Bez źródła zasilania funkcje etui nie będą działać. Zużycie baterii w urządzeniu jest zależne od częstotliwości użytkowania, ilości powiadomień itp. co ma również przełożenie na wyświetlanie powiadomień na samym etui.
W związku z powyższym nie ma podstaw do zwrotu towaru.
Serwis allegro prosi o informację, czy kupujący ma odesłać przedmiot. Następnie odnieść się do wady podanej przez kupującego i wydać uzasadnioną decyzję reklamacyjną.
Proszę o sugestie co do całej sytuacji.
@GADCOM_SG tak zakup był z 2022 więc jeszcze po staremu, obecnie są permanentne 2 lata rękojmi i wada domniemanie znajdowała się w przedmiocie