Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hi,
How do I key in tracking numbers for international shipments via Fedex?
Currently, we are using the Domestic tab which has the Fedex selection. However, it seems that the system cannot show tracking at Allegro. This results in
1. Buyers unable to track
2. Allegro system does not detect or release payments even after items were delivered.
The International tab does not have selection for Fedex. By selecting International - Others - then manually key in as Fedex, it seems that the problems would still remain.
What is the right way to key in the International Fedex tracking number?
Appreciate your assistance in this matter.
‐-------------------------------------------------------------
Cześć,
Jak wprowadzić numery śledzenia przesyłek międzynarodowych za pośrednictwem Fedex?
Obecnie korzystamy z zakładki Krajowe, która posiada wybór Fedex. Wygląda jednak na to, że system nie może pokazać śledzenia na Allegro. To skutkuje
1. Kupujący nie mogą śledzić
2. System Allegro nie wykrywa ani nie zwalnia płatności nawet po dostarczeniu przesyłki.
Zakładka International nie ma wyboru dla Fedex. Wybierając Międzynarodowe - Inne - a następnie ręcznie wprowadzając jako Fedex, wydaje się, że problemy nadal będą występować.
Jaki jest właściwy sposób wprowadzania międzynarodowego numeru śledzenia Fedex?
Doceń swoją pomoc w tej sprawie
@AstOnline Cześć. 🙂 W przypadku przesyłek krajowych, w Cenniku metodę dostawy ustaw jako: Umowa własna z przewoźnikiem -> Kurier FedEx. Jeśli dodasz umowę własną do Wysyłam z Allegro (tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia - zakładka "Umowy własne") i będziesz nadawać paczki bezpośrednio przez Allegro, to tracking będzie widoczny dla kupujących.
Dopytam o przesyłki zagraniczne i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Hi Alka
Thank you for your response 🙂 Yes, we are more concerned about the foreign shipment. There is no selection for Fedex.
We also noticed there is a selection for TNT although TNT has been absorbed by Fedex 🤔. Can there be selection for Fedex ASAP? This would be helpful to both buyers and sellers.
In the meantime, we really appreciate your assistance to find out what is the best way to input the tracking 😀
Thanks
Max
------------------------------------------------------
Cześć Alka
Dziękuję za odpowiedź 🙂
Tak, jesteśmy bardziej zaniepokojeni przesyłką zagraniczną.
Nie ma wyboru dla Fedex.
Zauważyliśmy również, że istnieje selekcja na TNT, chociaż TNT zostało wchłonięte przez Fedex 🤔.
Czy istnieje możliwość jak najszybszej selekcji dla Fedex? Byłoby to pomocne zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.
W międzyczasie naprawdę doceniamy Twoją pomoc, aby dowiedzieć się, jaki jest najlepszy sposób wprowadzania śledzenia 😀
Dzięki
Max
@AstOnline Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Obecnie nie ma możliwości wprowadzenia numeru śledzenia przesyłek międzynarodowych Fedex. W tej sytuacji proponuję przesłanie numeru do śledzenia bezpośrednio do kupującego. Przekazałam sugestię, żeby zintegrować z nami również zagraniczne metody dostawi Fedex i liczę na to, że wkrótce uda nam się wprowadzić satysfakcjonujące Ciebie zmiany.
Hi Alka,
Thank you for your help.
Hopefully there would be changes soon as we are also being penalised by having to wait 45 days before payouts can be released to us.
Indeed it is also good for buyers as more sellers would not be discouraged to use Fedex which provides good delivery services.
Thanks 😊
---------------------------------------------------
Cześć Alka,
Dziękuję za pomoc.
Miejmy nadzieję, że wkrótce nastąpią zmiany, ponieważ jesteśmy również karani koniecznością czekania 45 dni, zanim wypłaty będą mogły zostać nam przekazane.
Rzeczywiście jest to również dobre dla kupujących, ponieważ więcej sprzedawców nie zniechęciłoby się do korzystania z Fedex, który zapewnia dobre usługi dostawy.
Dzięki 😊
Cześć Alka,
Jakieś aktualizacje? 😊😊🙏
@AstOnline Hi, I've made a suggestion, but unfortunately I can't give you any other details. Certainly, such an implementation takes time.
Hi Ola,
I see. I was hoping it would be treated more like an error instead of an improvement though, since Fedex is one of the major international courier companies 😞