Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj założyliśmy drugie konto, na którym chcemy sprzedawać produkty z branży motoryzacyjnej. Konto zostało powiązane z pierwszym kontem naszej firmy, gdzie sprzedajemy meble.
Jak długo mamy czekać na weryfikację drugiego konta, aby móc wystawić pierwszą ofertę?
Mam informację:
"Nadal weryfikujemy Twoje konto
Weryfikacja trwa dłużej niż przewidywaliśmy.
Poinformujemy Cię mailowo o jej zakończeniu."
Pisałam wiadomość do Allegro, ale dostałam odpowiedź automatyczną, że w celu weryfikacji mam zrobić przelew 1,01 zł. Natomiast na koncie nie widzę takiej możliwości. Sama firma jest zweryfikowana, bo prowadzimy sprzedaż na pierwszym koncie. Ostatnia faktura za prowizję jest opłacona.
Mnie zastanawia czy przy zakładaniu drugiego konta (mając zweryfikowane konto firmowe) trzeba bawić się ponownie w przesyłanie dokumentów? Jeśli tak to po co jeśli nowe konto jest na dokładnie takie same dane jak pierwsze?
Jeżeli ten sam NIP to nie jest potrzebna weryfikacja konta do wyplat, chyba ze kont nie przejdzie weryfikacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rejestracja-i-aktywacja/jak-zalozyc-kolejne-konto-firmowe...
Niestety, z tego co widzę nie przechodzę "szybkiej rejestracji". @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dlaczego tak może być skoro jestem zarejestrowany, zweryfikowany a allegro "doi mnie" regularnie 😉 ?
Zapytajmy więc "mądrzejszych": @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@naprawto Cześć. 🙂 W tej zakładce powinieneś znaleźć możliwość wykonania przelewu weryfikacyjnego: https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/ustaw-wyplaty
Każda weryfikacja konta ma na celu zachowanie bezpieczeństwa na Allegro.
Niestety pod tym linkiem nie mam opcji dokonania przelewu, a konto dalej wisi w trakcie weryfikacji.
@naprawto przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Twoje zgłoszenie było weryfikowane z działem technicznym. Wystąpił problem, który uniemożliwił przeprocesowanie tego wniosku i jego pełną akceptację. Widzę, że konto, z którego piszesz jest już zweryfikowane jako firmowe, ale dzisiaj pisałaś jeszcze dopytując o to, więc zostawiam informację jaką otrzymałam.
W takim przypadku poproszę o anulowanie wniosku i złożenie nowego - tym razem wszystko powinno pójść poprawnie 🙂