anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile można mieć nierozwiązanych dyskusji?

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#
 
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

xyz96
#21 Demiurg#

Bardzo mało, zapewniam 🙂

oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

za bardzo nie pomogłeś... tyle to i ja wiem...
potrzebuję KONKRET - cyfrę albo procent!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie 🙂

oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

kiedyś obiło mi się o "uszy" że można było mieć 3...
teraz mam 4... i każdemu klientowi który ją rozpoczął pisałem aby odesłał produkt... żaden tego nie zrobił natomiast oznaczył jako nierozwiązaną

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MOTOR-JAPAN a do czego to chcesz ?

Aby zakwalifikować się do programu Super Sprzedawca, liczba Twoich dyskusji zakończonych jako nierozwiązane w okresie ostatnich 30 dni w stosunku do liczby Twoich transakcji z ostatnich 30 dni, nie może być większa niż 0,02% - z zastrzeżeniem, że łączna liczba nierozwiązanych dyskusji z ostatnich 30 dni nie może przekroczyć 20.

Nierozwiązane dyskusje liczymy w następujący sposób - udział procentowy zaokrąglamy do drugiego miejsca po przecinku. Oznacza to, że sprzedający, który w ciągu ostatnich 30 dni miał:

  • mniej lub równo 4000 transakcji, nie może mieć żadnej nierozwiązanej dyskusji na koncie w tym okresie
  • między 4001 a 8000 transakcji w ciągu ostatnich 30 dni - może mieć jedną nierozwiązaną dyskusję w tym okresie
  • między 8001 a 12 000 w ciągu ostatnich 30 dni - może mieć dwie nierozwiązane dyskusje w tym okresie
  • między 12 001 a 16 000 w ciągu ostatnich 30 dni - może mieć trzy nierozwiązane dyskusje w tym okresie itd.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

@kostas11 do niczego! Nie chce tylko dostać bana... z tego co pamiętam lata temu można było mieć max 3 nierozwiązane... tyle tych zmian że już nie nadążam... 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MOTOR-JAPAN teraz można dostać już za jedną nierozwiązaną, wszystko zależy jakiej wagi  😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@MOTOR-JAPAN Nie ma już tego. Jeśli nie do SS, to nie ma reguły. Staraj się mieć jak najmniej.

oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

to że jak najmniej to wiem... Allegro by chciało żeby najlepiej to klientom w .... wchodzić... handluję od 2004 i widzę jak się serwis zmienia i już nie nadążam...

generalnie wszystkie 4 jakie w tym roku złapałem to że klient chce zwrócić towar ale nie ma albo pudełka, albo paragonu... rozpoczyna dyskusję pisząc o tym... odpowiadam że świetnie by było jakby znalazł i że ma produkt odesłać... żaden z tych 4 nie odesłał natomiast oznaczył dyskusję jako nie rozwiązaną. Jak pisałem wcześniej.... lata temu można było mieć 3 nierozwiązane/konto potem był ban... i trochę i się ciepło zrobiło jak teraz wpadła 4 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@MOTOR-JAPAN Ani paragon ani pudełko nie są potrzebne do zwrotu.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

ok! jak już włączasz się do dyskusji to przeczytaj dokładnie co napisałem. Dziękuję.

PS. ułatwię Ci abyś nie musiał czytać wszystkiego:
"odpowiadam że świetnie by było jakby znalazł i że ma produkt odesłać"

słowa kluczowe:
ŚWIETNIE BY BYŁO
MA ODESŁAĆ PRODUKT

 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@MOTOR-JAPAN Ależ czytam. A z doświadczenia wiem, że klient, który nie ma utrudnianego zwrotu, nie zakłada żadnych dyskusji, bo i po co? Może zmień podejście jednak?

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

@Vryko trzeba zacząć od tego, że on zakłada dyskusję TAK W DYSKUSJI PYTA (i to jest pierwsza jego wiadomość po zakupie) może zacytuję:
"Dzień dobry można zwrócić towar bez oryginalnego opakowania i gdzieś zapodziałem paragon"

nie w mailu tylko przez dyskusję... odpisałem to co Ci zacytowałem... nic do mnie nie wraca i bach "nierozwiązana" kumasz?

więc nie wiem o co Ci chodzi z podejściem... super by było jakby znalazł paragon bo to dla mnie mniej roboty przekopywać tonę rolek... pudełko! jeszcze lepiej bo średnio następnemu klientowi wysyłać towar w woreczku za 500zł i s znowu zacytuję: 

"Prosimy bezpiecznie zapakować towar i odesłać w ramach zwrotu. Przypominamy, że w ramach odstąpienia towar nie może być używany."

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MOTOR-JAPAN jedyne co w regulaminie jest :

c. liczba otwartych przez Kupujących Dyskusji w ciągu 60 dni kalendarzowych poprzedzających dzień kwalifikacji do Wstrzymania Wypłaty przekracza 10 i jednocześnie dla więcej niż 10% z nich Sprzedający nie udzielił odpowiedzi i nie złożył wyczerpujących wyjaśnień w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy;

10.3.

Liczba Dyskusji zakończonych jako nierozwiązane u Sprzedającego, który w ciągu ostatnich 60 dni zawarł więcej niż 1000 umów, nie powinna przekroczyć 0,2% w stosunku do liczby wszystkich zawartych w tym czasie umów. Jeżeli w ciągu ostatnich 60 dni Sprzedający zawarł mniej niż 1000 umów, liczba Dyskusji zakończonych jako nierozwiązane w tym okresie nie może przekroczyć dwóch.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

@kostas11 o to luz... każdy dostał info że ma odesłać - więc wyczerpujące info i myślę, że jasne...

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@MOTOR-JAPAN No to nie mam pojęcia, jak Ci pomóc. To jeden z nierozwiązywalnych problemów Allegro, tak samo, jak komentarze negatywne bez otrzymania  towaru. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

MOTOR-JAPAN
#2 Obserwator#

@Vryko mimo wszystko dzięki za poświęcony czas... 🙂 

oznacz moderatorów