Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo mało, zapewniam 🙂
za bardzo nie pomogłeś... tyle to i ja wiem...
potrzebuję KONKRET - cyfrę albo procent!
Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie 🙂
kiedyś obiło mi się o "uszy" że można było mieć 3...
teraz mam 4... i każdemu klientowi który ją rozpoczął pisałem aby odesłał produkt... żaden tego nie zrobił natomiast oznaczył jako nierozwiązaną
@MOTOR-JAPAN a do czego to chcesz ?
Aby zakwalifikować się do programu Super Sprzedawca, liczba Twoich dyskusji zakończonych jako nierozwiązane w okresie ostatnich 30 dni w stosunku do liczby Twoich transakcji z ostatnich 30 dni, nie może być większa niż 0,02% - z zastrzeżeniem, że łączna liczba nierozwiązanych dyskusji z ostatnich 30 dni nie może przekroczyć 20.
Nierozwiązane dyskusje liczymy w następujący sposób - udział procentowy zaokrąglamy do drugiego miejsca po przecinku. Oznacza to, że sprzedający, który w ciągu ostatnich 30 dni miał:
@kostas11 do niczego! Nie chce tylko dostać bana... z tego co pamiętam lata temu można było mieć max 3 nierozwiązane... tyle tych zmian że już nie nadążam...
@MOTOR-JAPAN teraz można dostać już za jedną nierozwiązaną, wszystko zależy jakiej wagi 😉
@MOTOR-JAPAN Nie ma już tego. Jeśli nie do SS, to nie ma reguły. Staraj się mieć jak najmniej.
to że jak najmniej to wiem... Allegro by chciało żeby najlepiej to klientom w .... wchodzić... handluję od 2004 i widzę jak się serwis zmienia i już nie nadążam...
generalnie wszystkie 4 jakie w tym roku złapałem to że klient chce zwrócić towar ale nie ma albo pudełka, albo paragonu... rozpoczyna dyskusję pisząc o tym... odpowiadam że świetnie by było jakby znalazł i że ma produkt odesłać... żaden z tych 4 nie odesłał natomiast oznaczył dyskusję jako nie rozwiązaną. Jak pisałem wcześniej.... lata temu można było mieć 3 nierozwiązane/konto potem był ban... i trochę i się ciepło zrobiło jak teraz wpadła 4
@MOTOR-JAPAN Ani paragon ani pudełko nie są potrzebne do zwrotu.
ok! jak już włączasz się do dyskusji to przeczytaj dokładnie co napisałem. Dziękuję.
PS. ułatwię Ci abyś nie musiał czytać wszystkiego:
"odpowiadam że świetnie by było jakby znalazł i że ma produkt odesłać"
słowa kluczowe:
ŚWIETNIE BY BYŁO
MA ODESŁAĆ PRODUKT
@MOTOR-JAPAN Ależ czytam. A z doświadczenia wiem, że klient, który nie ma utrudnianego zwrotu, nie zakłada żadnych dyskusji, bo i po co? Może zmień podejście jednak?
@Vryko trzeba zacząć od tego, że on zakłada dyskusję TAK W DYSKUSJI PYTA (i to jest pierwsza jego wiadomość po zakupie) może zacytuję:
"Dzień dobry można zwrócić towar bez oryginalnego opakowania i gdzieś zapodziałem paragon"
nie w mailu tylko przez dyskusję... odpisałem to co Ci zacytowałem... nic do mnie nie wraca i bach "nierozwiązana" kumasz?
więc nie wiem o co Ci chodzi z podejściem... super by było jakby znalazł paragon bo to dla mnie mniej roboty przekopywać tonę rolek... pudełko! jeszcze lepiej bo średnio następnemu klientowi wysyłać towar w woreczku za 500zł i s znowu zacytuję:
"Prosimy bezpiecznie zapakować towar i odesłać w ramach zwrotu. Przypominamy, że w ramach odstąpienia towar nie może być używany."
@MOTOR-JAPAN jedyne co w regulaminie jest :
c. liczba otwartych przez Kupujących Dyskusji w ciągu 60 dni kalendarzowych poprzedzających dzień kwalifikacji do Wstrzymania Wypłaty przekracza 10 i jednocześnie dla więcej niż 10% z nich Sprzedający nie udzielił odpowiedzi i nie złożył wyczerpujących wyjaśnień w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy;
10.3.
Liczba Dyskusji zakończonych jako nierozwiązane u Sprzedającego, który w ciągu ostatnich 60 dni zawarł więcej niż 1000 umów, nie powinna przekroczyć 0,2% w stosunku do liczby wszystkich zawartych w tym czasie umów. Jeżeli w ciągu ostatnich 60 dni Sprzedający zawarł mniej niż 1000 umów, liczba Dyskusji zakończonych jako nierozwiązane w tym okresie nie może przekroczyć dwóch.
@kostas11 o to luz... każdy dostał info że ma odesłać - więc wyczerpujące info i myślę, że jasne...
@MOTOR-JAPAN No to nie mam pojęcia, jak Ci pomóc. To jeden z nierozwiązywalnych problemów Allegro, tak samo, jak komentarze negatywne bez otrzymania towaru.
@Vryko mimo wszystko dzięki za poświęcony czas... 🙂