Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Czy komuś zdarzyło się coś podobnego?
Założyłam konto firmowe dwa miesiące temu, wystawiłam jeden przedmiot w kilku wariantach, nie sprzedałam żadnego, nie dokonałam żadnej transakcji przez allegro. Zmieniłam adres firmy. Allegro kilka razy prosiło mnie o wgranie zdjęcia dowodu osobistego, dowód był odrzucany pod pretekstem tego, że plik jest nieczytelny. Teraz od prawie dwóch tygodni trwa jakaś weryfikacja wewnętrzna, konsultacje i weryfikacja u operatora płatności.
Takie wielokrotne weryfikowanie, w zasadzie, nieaktywnego, konta i blokowanie możliwości wystawiania i wypłat, jest dziwacznym działaniem biznesowym. Nie rozumiem, co się dzieje. Czy ktoś z Was miał podobnie i jak to rozwiązał?
Na koncie cały czas widnieje monit "Weryfikujemy dane Twojej firmy. Proces weryfikacji może zająć kilka dni. O decyzji poinformujemy Cię e-mailem."
Od pomocy allegro dostałam właśnie absurdalną odpowiedź o tym, że moja sytuacja jest niestandardowa i poszła do jakichś wewnętrznych konsultacji:
"Bardzo przepraszam za wydłużającą się weryfikacje konta. Jest to niestandardowa sytuacja i nam też zależy na rozwiązaniu tego problemu jak najszybciej.
Osobiście skontaktowałem się z dedykowanym działem i poprosiłem o ponaglenie w tej sprawie. Otrzymałem informację, że sprawa jest konsultowana wewnętrznie i może zająć to jeszcze chwilę.
Wniosek został przekazany już do operatora płatności. W tym momencie jest on weryfikowany i może zająć jeszcze kilka dni roboczych."
Jednocześnie dostałam dwa maile z wykluczającymi się informacjami:
1. Dane się zmieniły i wszystko ok.
2. Musisz zweryfikować nowe konto... to samo, które zostało zatwierdzone w mailu 1. Link do potwierdzenia pokazuję stronę z monitem, że trwa weryfikacja.
Obydwa maile wysłane tego samego dnia o tej samej godzinie.
Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją? Jak i w jakim czasie udało się to rozwiązać? Pozdrawiam serdecznie!
@thinkthank sprawdziłam, że otrzymałaś odpowiedź w Twojej sprawie w zgłoszeniu mailowym o numerze 45142312. Zgodnie z informacją, weryfikacja po stronie operatora PayU przebiegła pozytywnie i aktualnie czekamy na decyzję od operatora P24. Proszę o cierpliwość, gdy tylko będziemy wiedzieć więcej, otrzymasz decyzję w mailu. 😊