Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Ile trwa zwrot pieniędzy kupującemu? Zwróciłam pieniądze 10.10 i 12.10 kupującemu Client:57774348. Klient pisze parę razy dziennie, że pieniędzy nie ma na koncie. Wysłałam screeny moich zwrotów, ale Klient nie wie co to jest, podejrzewa, że jestem oszustką. Czy pracownik allegro, po sprawdzaniu moich zwrotów, może uspokoić jakoś tego Klienta? Dziękuję z góry za odpowiedź.
@ElaEla7 Jeśli zwroty zostały zlecone poprawnie to wskaż kupującym formularz kontaktowy:
Skontaktuj się z nami - Allegro
Niech tam napiszą i poproszą Allegro o wyjaśnienie sprawy.
@ElaEla7 Zależy od metody jaką kupujący wybrał, po Twoim zwrocie i otrzymaniu maila od Allegro kupujący ma na koncie w zależności od metody w ciągu kilku dni a BLIK to 5dni.