Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył u mnie zamówienie ale się rozmyślił bo nie oferuję sprzedaży za pobraniem - anulował płatność.
Poprosiłem o anulowanie zamówienia ale chyba trafiłem na bota bo co napiszę to odpowie 😉 a nie anuluje.
Wystąpiłem o rabat transakcyjny. Cały czas wisi status wniosku "w trakcie". Ile trzeba czekać na rozpatrzenie wniosku?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@atechnik_sklep, czy możesz podać numer zamówienia, o które pytasz? 🙂 Większość wniosków, które do nas trafiają, rozpatrujemy nawet następnego dnia.
Proszę bardzo, numer zamówienia: 293f3c63-9892-11ec-ae95-0fa190367a31
@atechnik_sklep, otrzymałam informację, że wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu ok. 3 dni od momentu złożenia. 🙂
Otrzymałem rabat. Jest OK.
Klient złożył u mnie zamówienie ale się rozmyślił bo nie oferuję sprzedaży za pobraniem - anulował płatność.
Na przyszłość - pisz dokładnie o co Ci chodzi. "ale się rozmyślił bo nie oferuję sprzedaży za pobraniem - anulował płatność. " - to są przecież 2 wykluczające się kwestie. Tylko Ty i moderator możecie to zrozumieć. reszta "zwykłych zjadaczy chleba" na tym forum nie zrozumie Twojego wywodu.