anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost - Allegro przesyłka 8,99zł a potrącenie 3,66 za niby zły gabaryt

rachelka1981
#7 Wielbiciel#

Witam.

W styczniu tego roku wystawiłam kilka aukcji na WOŚP, gdzie jako formę wysyłki była zadeklarowana przesyłka inpost w cenie Allegro 8,99 zł. Przy wysyłce i generowaniu etykiet okazało się , że Inpost potrącił mi dodatkowo 3,668zł za jakąś wymyśloną kwotę z sierpnia 2019 roku informując, że któraś z paczek została źle nadana w innym gabarycie. Obecnie nie jestem tego w żaden sposób w stanie zweryfikować ani czy tak było, ani czy tak nie było. Efekt jest taki, że firma Inpost sama sobie pobrała tą kwotę z obecnych wpłaconych środków na nowe przesyłki i uważa, że wszystko jest w porządku. 

Moje pytanie jest inne, skoro cena jest stała bez względu na gabaryt w przesyłkach Allegro to czy ta opłata była zasadna? Jeżeli cena jest stała to czy jest to w gestii Allegro, że firma Inpost naliczyła tą opłatę i powinna być ona zwrócona przez Allegro? Przyznam, że pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Nie sprzedaję regularnie i do czasu wygenerowania etykiet nie byłam nawet świadoma, że mam jakieś UJEMNE saldo z firmą inpost jako osoba fizyczna nie firma. Przejrzałam obecnie dostępną historię przesyłek i wpłat i nie widzę nigdzie tego naliczenia na plus w Allegro.

Ktoś miał podobną sytuację? 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

VSPRINT_PL
#12 Orędownik#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Oznaczyłem moderatorów, pomogą 🙂



Potrzebujesz wiedzy z zakresu zwiększania sprzedaży na Allegro?
Zajrzyj na nasz kanał na YouTube!
https://bit.ly/vSprintYT

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@rachelka1981 

Dopłata za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu jest naliczana w przypadku stwierdzenia niezgodności deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Opłata może zostać naliczona na każdym etapie procesowania paczki.
Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli uważa, że dopłaty zostały naliczone niesłusznie lub w celu uzyskania większej ilości informacji.

Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź z wynikiem zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów