anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nadawanie przesyłek

luk510
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś od tego tygodnia ma problem z nadawaniem przesyłek w paczkomacie/oddziale Inpost?

Z reguły przesyłki nadaję w sortowni Inpost, jednak w poniedziałek na 60 nadanych tylko 7 wyruszyło w trasę pozostałe leżały przez dzień w sortowni. Od Inpost otrzymałem odpowiedź, że to moja wina, gdyż wybrałem paczkomat, a przesyłki nadałem na sortowni (robię tak od kilku lat i do tej poory nie było problemu). Jak chce nadać w sortowni powinienem wybrać nadanie w sortowni. Gdy zapytałem jak to wybrać (w managerze mam tylko: paczkomat, paczkopunkt, podjazd kuriera), otrzymałem odpowiedź, ze nie można nadawać w sortowni.

Wczoraj wybrałem więc paczkomat. Podjeżdzam pod paczkomat, nadałem 40 przesyłek, 10 nie chce przyjąć, komunikat "nie znaleziono przesyłki". Dzwonię na infolinię i otrzymuję wiadomość, że to moja wina, gdyż wybrałem inny paczkomat niż chce nadać. Gdy powiedziałem, że stoję przed paczkomatem, który mam nadrukowany na przesyłce i nie ma mowy o pomyłce, otrzymałem odpowiedź od konsulatanata, że w  systemie jest inny, ale łaskawie może zmienić. Po upyływie godziny, udało mi się nadać wszystkie przesyłki.

Dzisiaj również wybrałem paczkomat, na 38 przesyłke, dwóch nie mogę nadać komunikat "nie znaleziono przesyłki". Dzwonię na infolinię otrzymuję informację, że wybrałem inny paczkomat. Wyjaśniam, że to nie możliwe otrzymuję odpowiedź, że gdy generowałem przesyłki system sprawdził ile wolnego miejsca jest w paczkomacie, który wybrałem i stwierdził, że wszystkie przesyłki się nie zmieszczą dlatego dwie przesyłki przypisał do innego najbliższego paczkomatu (na etykiecie drukuję się paczkomat, który wybrałem mimo iż nie można w nim nadać, gdyz system bez powiadomienia mnie wybrał inny paczkomat)

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

g_rajnert
#9 Pomysłodawca#

"Nie znaleziono przesyłki" lub "Błędny kod".

Czasami zdarza się - moim zdaniem paczkomat nie połączył się z serwerem centralnym albo co - i wyświetla takie coś.

W takich sytuacjach próbuję nadać inne paczki, a problematyczne ponownie na końcu - zazwyczaj odblokowuje się.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@luk510 

Chcemy dokładnie zweryfikować opisane sytuacje, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt na adres pomoc@inpost.pl z podaniem numerów przesyłek, przy których nadaniu wystąpił problem, sygnatury paczkomatu nadawczego (wybranego przy generowaniu etykiety) i loginu do Managera Paczek. 

Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość tworzenia zleceń na odbiór przesyłek przez Kuriera (w przypadku nadawania co najmniej 5 paczek, podjazd Kuriera jest darmowy).

oznacz moderatorów