Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
list
proszę o sprawdznie - paczka już dawno powinna być u Klienta a dalej pomiędzy bazami "spaceruje" ?
Takie pytanko jest na górze 🙂
Dzień dobry @Butiktalulla,
proszę o kontakt na adres mailowy pomoc@inpost.pl. W mailu proszę podać numer paczki oraz dane kontaktowe do dalszej weryfikacji zgłoszenia.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
no .... @Butiktalulla czyli już wszystko wiesz , ja odpowiedź otrzymałem po tygodniu . ... sukcesów ....
@Butiktalulla norma moja paczka wysłana w poniedziałek, tak jak Twoja pewnie dziś lub jutro będzie w doręczeniu 😞
InPost się zakorkował 😞
Paczka nadana wczoraj do mnie przyjęta w oddziale nawet nie wyjechała, pewnie będzie jutro lub pojutrze, pora się przyzwyczaić do opóźnień święta idą 😄
@kostas11 my jesteśmy przyzyczajenie ,a pac.... klienci .... hmmmm nie napiszę dalej bo nie cenzuralne .
aha czyli już korki świąteczne - super