anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost problem z paczką

KacperShop
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, niestety podczas nadawania paczki w największej skrytce nie mogłem umieścić paczki, gdyż była za duża, w sumie wychodzi na to, ze paczka została nadana w paczkomacie, czyli straciłem etykietę?
Co mam zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

cookie000
#15 Entuzjasta#

@KacperShop 

Jeśli to paczka z inpostu bezpośrednio - google Twoim przyjacielem:

https://inpost.pl/pomoc-wygenerowalem-etykiete-w-usludze-inpost-szybkie-nadania-ale-przesylka-nie-zm...

A na przyszłość warto sprawdzić wymiary gabarytów A, B i C

https://inpost.pl/cenniki

Na błędach człowiek się uczy, ale nie ma zawsze takiej potrzeby 😉

oznacz moderatorów

KacperShop
#7 Wielbiciel#

A jeżeli etykieta został wygenerowana przez allegro?

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@KacperShop 

Jeszcze są opcje czy przez allegro lokalnie, smart, czy allegro inpost 😉

Zerknij tutaj:

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/metody-dostawy/czym-jest-dostawa-allegro-inpost-2G7Pg5Er0...

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@KacperShop 

wszystko zależy od usługi w jakiej została nadana przesyłka. Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki i kontakt z naszym BOK. 

Dostępne kanały kontaktowe z BOK InPost:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

oznacz moderatorów