anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost - SMART

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

No to nam się InPost po raz kolejny popisał, ktoś ma jakieś doświadczenia jak odzyskać pieniądze za błędnie wygenerowane etykiety ? 

etykietka-allegro.jpg

Generujemy etykietę w MP otrzymujemy coś takiego, wszystkie dane oczywiście w MP były prawidłowe etykieta SMART, drukujemy kolejną płacąc 8,99 składamy reklamację a tu reklamacja odrzucona ponieważ: 

"informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu świadczenia usługi
„Paczkomaty 24/7”, Nadawca jest odpowiedzialny za poprawne przygotowanie etykiety nadawanej
przesyłki." 

xD 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek  Nie odzyskasz 😄

1. Jeśli nie wykorzystasz etykiety nadawczej, która była darmowa - ponowne jej utworzenie będzie już płatne.

Dla każdej paczki możesz wygenerować jedną darmową etykietę

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

Chyba ze ewidentnie jakiś błąd systemu, ale nie widzimy Twojego zdjęcia póki co 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

Za niewykorzystaną dodatkowe 8,99 czyli 17,98 za 2 etykiety do jednego zamówienia SMART, ale Pani na infolinii upierała się, że trzeba wygenerować kolejną etykietę ponieważ dane paczkomatu znajdującego się na ul. DO WYKORZYSTANIA test , 00-000 test są błędne i nie należy nadawać takiej przesyłki. 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek  Wykorzystany to chyba jest generujący te etykiety 😋

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

E skąd, przecież to ja nie zadbałem o poprawne dane na etykiecie. 
Najgorsze, że nikt w InPost nie potrafi mi powiedzieć, co miałem zrobić przed opłaceniem etykiety, żeby zobaczyć ten kwiatek. 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek  I dlatego wkurzające jest to, że nie można błędnej anulować i wygenerować kolejnej darmowej.

_____________
Kama
oznacz moderatorów