Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
No to nam się InPost po raz kolejny popisał, ktoś ma jakieś doświadczenia jak odzyskać pieniądze za błędnie wygenerowane etykiety ?
Generujemy etykietę w MP otrzymujemy coś takiego, wszystkie dane oczywiście w MP były prawidłowe etykieta SMART, drukujemy kolejną płacąc 8,99 składamy reklamację a tu reklamacja odrzucona ponieważ:
"informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu świadczenia usługi
„Paczkomaty 24/7”, Nadawca jest odpowiedzialny za poprawne przygotowanie etykiety nadawanej
przesyłki."
xD
@sl-aw-ek Nie odzyskasz 😄
Dla każdej paczki możesz wygenerować jedną darmową etykietę
Chyba ze ewidentnie jakiś błąd systemu, ale nie widzimy Twojego zdjęcia póki co 🙂
Za niewykorzystaną dodatkowe 8,99 czyli 17,98 za 2 etykiety do jednego zamówienia SMART, ale Pani na infolinii upierała się, że trzeba wygenerować kolejną etykietę ponieważ dane paczkomatu znajdującego się na ul. DO WYKORZYSTANIA test , 00-000 test są błędne i nie należy nadawać takiej przesyłki.
E skąd, przecież to ja nie zadbałem o poprawne dane na etykiecie.
Najgorsze, że nikt w InPost nie potrafi mi powiedzieć, co miałem zrobić przed opłaceniem etykiety, żeby zobaczyć ten kwiatek.
@sl-aw-ek I dlatego wkurzające jest to, że nie można błędnej anulować i wygenerować kolejnej darmowej.