Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
od 13 pażdziernika mój klient czeka na paczkę , złożyłem reklamacje. Mają niby 30 dni na znalezienie paczki. Niby system nie zarejestował włożenia paczki bo status paczki to przygotowany przez nadawce. A ja paczkę tam wlożyłem.
Pytanie jak szybko otrzymaliście zwrot roszczenia pieniedzy albo jak szybko wasza paczka się znalazła ?
Moją paczke też zgubili
Nie otrzymałem żadnego zwrotu, po prostu sie poddałem
kwota to okolo 50zł
Dodatkowo popłynąłem na wysylkach.Zaraz gdy zorientowalem sie, że ma status zagubiona to wyslalem przedmiot jeszcze raz.Tym razem kurierem DPD gdzie wysylka kosztowała 15zł
Po spełnieniu kilku wymagań inpostu, otrzymałem nowe prośby i odczuwałem, że inpost bedzie robić wszystko by nie wypłacić.
Zgubili i mają to daleko gdzieś.Takie moje zdanie
Gdyby kwota była wyższa zapewne walczyłbym do końca
Zwykle domagają się po 14 dniach dodatkowych dokumentów potwierdzających wartość szkody np. print screen z zawartej oferty z danymi adresata, wypełnienia podpisanego druku z numerem konta, a odszkodowanie jeśli zasadne wypłaca TU Generali. W ciągu kilku lat miałem kilka takich sytuacji i za każdym razem było OK.
Klient kupił kartę graficzną w moim sklepie za kwote 679 zł i ją zgubuli już czekam prawie 2 tygodnie i nic
Cześć, Po jakim czasie wypłacili odszkodowanie z ubezpieczalni
3 miesiące ... niestety .