anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

INPOST ZGUBIŁ MOJĄ PACZKĘ

SirGuardian
#10 Popularyzator#

Witam

od 13 pażdziernika mój klient czeka na paczkę , złożyłem reklamacje. Mają niby 30 dni na znalezienie paczki.  Niby system nie zarejestował włożenia paczki bo status paczki to przygotowany przez nadawce. A ja paczkę tam wlożyłem.

 

Pytanie jak szybko otrzymaliście zwrot roszczenia pieniedzy albo jak szybko wasza paczka się znalazła ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Moją paczke też zgubili

Nie otrzymałem żadnego zwrotu, po prostu sie poddałem

kwota to okolo 50zł

Dodatkowo popłynąłem na wysylkach.Zaraz gdy zorientowalem sie, że ma status zagubiona to wyslalem przedmiot jeszcze raz.Tym razem kurierem DPD gdzie wysylka kosztowała 15zł

Po spełnieniu kilku wymagań inpostu, otrzymałem nowe prośby i odczuwałem, że inpost bedzie robić wszystko by nie wypłacić.

Zgubili i mają to daleko gdzieś.Takie moje zdanie

 

Gdyby kwota była wyższa zapewne walczyłbym do końca

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Zwykle domagają się po 14 dniach dodatkowych dokumentów potwierdzających wartość szkody np. print screen z zawartej oferty z danymi adresata, wypełnienia podpisanego druku z numerem konta, a odszkodowanie jeśli zasadne wypłaca TU Generali. W ciągu kilku lat miałem kilka takich sytuacji i za każdym razem było OK.

oznacz moderatorów

SirGuardian
#10 Popularyzator#

Klient kupił kartę graficzną w moim sklepie za kwote 679 zł  i ją zgubuli już czekam prawie 2 tygodnie i nic

oznacz moderatorów

Client:61510652
#1 Nowicjusz#

Cześć, Po jakim czasie wypłacili odszkodowanie z ubezpieczalni 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

3 miesiące ... niestety .

oznacz moderatorów